Hej!
Jag fick många förfrågningar för ett tag sedan när jag kommenterade att YouTube Premium försvann från Visa i Argentina via VPN. (mycket billigare än vanliga abonnemang)
Jag vill dela ett hack jag testat, och som fungerar.
Om du skapar ett Revolut-konto får du ett virtuellt Mastercard som du kan använda för att betala för ditt YT-konto. (åtminstone i Europa, i USA får du tyvärr ett VISA-kort)
Gå sedan till dina Google-betalningar och sätt upp ditt nya Mastercard. Det kommer att fungera och du kan fortsätta betala ungefär 2 USD i månaden för premium.
Om du inte har det redan inställt kan du följa den här guiden:
https://www.reddit.com/r/UnethicalLifeProTips/comments/wu01pv/ulpt_get_youtube_premium_for_087_via_argentina_by/
Skicka ett DM till mig om du behöver en inbjudan, så delar jag välkomstbonusen 50/50 med dig.
Ställ in VPN till Turkiet.
Det fungerar inte längre. Den frågar efter ett CPF-nummer. Något slags myndighetsutgivet nummer tilldelat varje person som bor i Argentina.
Det här är svaret. Argentina kanske är billigast, men Turkiet är inte långt efter och kräver färre steg.
Försök använda ett falskt men giltigt CPF?
Hej, ditt inlägg togs automatiskt bort eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 sammanlagd karma för att kunna posta i den här subreddit. Regeln är till för att förbättra kvaliteten på inläggen och minska missbruk från trollkonton.
Jag är en bot, och detta gjordes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för den här subreddit om du har frågor eller funderingar.
Eller bara använd Mastercard.
Tack för att du delar med dig. Det fungerar fortfarande inte på grund av mismatcher i födelsedatum