Hur kontaktar man en teknisk supportagent?

Uppdatering: det var ett webbläsarproblem. Jag lämnar detta inlägg kvar här för andra som letar efter samma svar (eller moderatorer, känner ni för att ta bort det). Det visar sig att det finns en ruta längst ner för att skicka ett e-postmeddelande eller för livechatt, endast Firefox på Mac visar inte detta. Brave gör det. Sorry att jag postade innan jag tänkte på att testa det.

Det här är sista gången jag säger “det här är sista gången jag använder Firefox…”

-----------

Kanske något jag borde ha bekräftat innan jag betalade för ett abonnemang…

Det verkar bara finnas en sökbar statisk kunskapsbas och ingen möjlighet att faktiskt kontakta någon? Jag har sökt i den kunskapsbasen, inget som matchar den felsökning jag behöver dyker upp. Det verkar finnas endast mycket allmänna råd som bara hjälper om du inte har ställt in VPN:et korrekt.

Säkerligen finns det teknisk support för denna betalda tjänst? Jag hoppas att jag bara har missat det. Men länken på denna subreddit till “referera tekniska problem till support” tar mig också bara till den statiska informationen.

Tack, jag skulle uppskatta att bli riktad i rätt riktning (och med all rätt, anta att jag är dum! Jag hoppas att det finns en “kontakta support” knapp som stirrar mig i ansiktet som jag bara inte kan se.)

Hej, /u/tendrilly, tack för din inlaga!

Kom ihåg att medan vissa supportagenter håller ett öga på här, rekommenderar vi ändå att använda de officiella kanalerna för snabbare och mer effektiv felsökning – Surfshark kundsupport först. Där hittar du både e-post och livechatt. Det är tillgängligt dygnet runt, så njut!

Dessutom, se till att inkludera så mycket information som möjligt, så att våra agenter kan felsöka mer precist. Tack!

Jag är en bot och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller funderingar.

Om du scrollar ner till botten av sidan bör det finnas en knapp för livechatt