Hur är NordVPN på Fire-stick?

Jag tänker skaffa NordVPN, men ville dubbelkolla hur det fungerar på Fire-stick.

Tack för era åsikter!

Av min personliga erfarenhet: det fungerar inte för Netflix men det fungerar för Amazon Prime (mest). Det fungerar som ett vanligt VPN i andra appar.

På snabb Google hittade jag denna artikel som kan vara till hjälp för din situation, tyvärr kan jag inte komma med personliga erfarenheter men det verkar vara en steg-för-steg guide för att ställa in NordVPN för Firestick så du borde vara okej.

Jag har just kommit för att fråga samma sak, hittills har jag inte sett någon guide för att få det på stickan, bara Fire TV.

Det finns en dedikerad Firestick-app och den fungerar riktigt bra. Bara ladda ner den från App store.

Hemskt enligt min erfarenhet.

Hej, ditt inlägg togs bort automatiskt eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 sammanlagd karma för att kunna posta i denna subreddit. Regeln finns för att förbättra kvaliteten på inläggen och minska missbruk från trollkonton.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.