När jag går för att ange min betalningsmetod, sätter jag in mitt UK-kort och om ja, använder jag en turkisk adress istället för min riktiga?
Du kan inte använda ett UK-bankkort. Systemet vet vad du försöker göra och att kortet är registrerat i Storbritannien.
Du måste använda Google Pay eller Apple Pay.
Betala bara 60 dollar och njut av ett helt år. Det är värt det enligt min mening.
Så här gjorde jag, betalade 24£.
Skapade en ny Gmail-adress, på min Android-telefon gick jag till inställningar, sedan sekretess, sedan privat område, det är helt isolerat från din telefon, jag installerade VPN i det privata området och satte det till Turkiet, sedan
I Google Play, klicka på ikonen uppe till höger, klicka sedan på Google-konto, under din e-postadress ser du Hem - personlig information etc., gå hela vägen till betalningar och prenumerationer, jag la till mitt CC på detta sätt eftersom andra metoder inte fungerade. Sätt plats som Turkiet, den frågade mig efter min adress, jag använde
13 Hipadrome street
Postnummer 06560
Distrikt Yenimahalle
Provins Ankara.
Följ vad det står efter det.
Finns det någon etablerad metod för att göra detta på den här subreddit eller något? Kan jag sedan titta på kontot från vilket land som helst eller behöver jag VPN för att se?
Jag får inte möjlighet att använda Google Pay på bankkort och Google Play-presentkort.
I Italien på iPhone med Surfshark VPN i Turkiet förblir priset 64,99 euro från appen.