*HJÄLP* behöver en gratis VPN med Argentina för att lösa in en spelkod!

Jag har gjort det förut med VPN Unlimited. men efter min gratis testperiod var jag tvungen att använda ett annat program, och TunnelBear fungerar inte för mig. den säger att koden köptes i en annan region även när jag uppdaterar sidan med VPN på. kan någon hjälpa här?

REDIGERING: LÖST!!! TunnelBear fungerar inte. men UrbanVPN via chrome-tillägget gör det. lämnar detta uppe såvida inte moderators tar ner det för att hjälpa andra i framtiden. jag trodde jag just slösade 35 dollar!

Du är en räddare i nöden. Jag köpte en Argentina-kod från G2A. produktsidan sade att den kunde aktiveras i USA men det var inte fallet. UrbanVPN räddade dagen.

Ladda ner Turbo VPN-appen på din telefon och logga in på ditt Xbox-konto via telefonen på deras webbplats och aktivera/ lös in koden.

Hoppas det hjälper :slight_smile:

Tänkte att Hoax också var bra. Bara ett gratis webbläsartillägg, är jag inte säker tho

Hola VPN funkar för mig.

Tack så mycket, kompis

Hej allihop! Jag har försökt i flera dagar, inte på PC, Android-telefon, flera VPN:er kan få Microsoft Store att ändra plats, varje annan sida fungerar, några idéer? Hur än jag gör säger den alltid att jag är i UK.

Är urban vpn gratis? Eller bara en gratis provperiod?

nej, det fungerar inte så som jag vet. det är ganska enkelt på webbläsaren. bara lös in under en VPN med samma plats som kodregionen. det har fungerat felfritt tidigare med vpn unlimited. jag letar efter en annan gratis VPN-tjänst som erbjuder Argentina som en gratis plats.

“Funkar Hola VPN fortfarande på Chrome? Hola VPN:s Chrome-tillägg fungerar inte längre. Google blockade tillägget i september 2021 eftersom det innehöll skadlig kod. För nya användare innebär detta att Hola VPN-tillägget nu har tagits bort från Chrome Web Store, så du kan inte längre ladda ner det.”

Nej. Jag stänger alltid av det efter att koden är löst in och skickad till mitt konto.

Hur löste du faktureringsadressen? Den gillar inte mitt US-Postnummer.

Tack, jag ska kolla upp det.

Eneba! Fungerar felfritt. Förlåt att jag är sen med att återkoppla, jag använder inte detta konto mycket lol. Titta på YouTube-videor om det. Det finns ett gratis VPN-tillägg på Chrome som heter UrbanVPN, jag använder det och ställer in det på Argentina. Funkar jättebra!