Sedan mitten av förra året, när F1TV blockerade VPN, övergick jag till Streamlocator — som har föreslagits här — för resten av säsongen och det fungerar mycket bra. Det enda problemet är att SL fördröjer streaming av F1TV till min plats med cirka 1-2 minuter. Så om VPN inte längre är ett problem, vill jag byta tillbaka till det. Är det fortfarande ett problem?
Om det funkar nu, har du andra förslag på VPN än ExpressVPN? Tack alla för era vänliga förslag.
Så jag använde Mysterium gratis prova-på för att köpa det, och jag tänker använda Nord för att titta, förhoppningsvis fungerar presskonferenserna, men jag vet inte förrän nästa vecka om Nord fungerar eller inte
Även om du kan använda VPN för att få det priset, under betalningsmetodens faktureringsland är informationen fixad till VPN-IP, så du kan inte använda din riktiga adress
Jag har letat efter en Mysterium VPN gratis test men det är inte självklart var den finns. De säger att de har en ‘7-dagars pengarna tillbaka-garanti’ - är detta vad du menar? Jag är nervös för att registrera mig och lämna betalningsuppgifter när jag inte vill behålla deras tjänst.