FYI - WGU är en giltig skola för NFL Sunday Ticket:s studentrabatt

http://consumerist.com/2015/08/10/nfl-sunday-ticket-now-available-to-college-students-at-a-discount/

Detta är fantastiskt för de som avbryter abonnemang - normalt är du endast berättigad att köpa den enbart streamade paketet om du bor i ett område som inte tillåter satellitmottagning, men i år har de utökats till att även omfatta college-studenter, och WGU hamnar på den godkända listan.

99 dollar för säsongen, lokala blackout gäller fortfarande.

Jag fick detta för några veckor sedan! En nackdel är att det inte fungerar för lokala matcher - men det är fantastiskt för en Minnesota-fan som bor i Washington som jag!

Jag hoppas att NFL avslutar sitt avtal med DirecTV snart, eller att de öppnar detta för alla.

NFL Gamepass kostar också 99 dollar för säsongen, och det gäller för ALLA matcher under veckan (dock med lokala blackout).

[raderat]
^^^^^^^^^^^^^^^^0.5530

Vad är detta?

Förutom live-matcher, kan du se TV-matcher på begäran? Och finns det reklam?

De har gjort lite mer. Möjligheten att titta på datorer och spelkonsoler. Jag kommer att skaffa detta till min Xbox One.

Förutom att du inte kan använda det för att se live-matcher.

GameCenter Live kommer att vara något billigare i år på grund av en gruppansökningsrättegång. De kommer att erbjuda paket för enbart ett lag, och om de fortsätter med Discover-kort rabatt bör det ligga runt 96 dollar för hela året för förtidspriser.

Jag har inte testat det än, men min förståelse är att det bara är de vanliga sändningarna (så ja, reklam), plus RedZone. Jag tror inte du kan titta på tidigare matcher på begäran som GamePass.

Jag såg en live-match på torsdag kväll faktiskt.

Det här är bara för Gamepass i USA. Om du vill ha live-matcher, föreslår vissa att köpa ett VPN och sedan köpa Gamepass från ett annat land. Lite jobbigt.

[raderat]
^^^^^^^^^^^^^^^^0.0388

Vad är detta?

Rätt, träningsmatcherna är live, men när säsongen börjar, får du bara ljud för live, och sedan kan du titta på matcherna i efterhand.