Fungerar några VPN:er för er?

Testade en och den fungerar inte oavsett vilket land jag ställer in den på.

ingen VPN fungerar för någon

Jag tror att du måste skapa ett nytt konto med en aktiv VPN för att det ska fungera

Skulle det fungera att slå på en VPN + ta ut ditt SIM-kort (om du har ett fysiskt)? Jag bor i ett land där det är förbjudet och så får jag det att fungera

Nej, jag kan inte ens komma åt grundsidan via en VPN på skrivbordet i en ny webbläsare, inget konto är inloggat. De låser verkligen ner det. Jag letar fortfarande efter sätt att kringgå det, men det kommer inte att vara så enkelt som jag trodde.

Jag har ett digitalt SIM-kort /: vad jag lyckades göra var att använda det i webbläsaren medan jag använde en VPN

Jag sov i mitten av att titta på en brittisk kvinna som stoppar något i munnen, och något hände med webbplatsen. Suck.

Jag är på, på webbläsaren på min telefon, det är vad jag har kommit på hittills. Det låter mig inte skapa ett konto, när jag skriver in verifieringskoden säger den “maximalt antal försök uppnått, försök igen senare” vilket kan vara ett användarfel eftersom jag var tvungen att byta e-post eftersom jag skrev in fel.

Skulle en torrent fungera?

Använder du en VPN? Vilken operatör och vilken enhet? Ändrar du user agent eller något liknande?