Jag har varit på min Google Chrome på min MacBook och jag får hela tiden detta meddelande “Någonting gick fel. Försök ladda om.” Undrar varför det inte fungerar? Kommer sådan tillgång att återställas för de som använder Google Chrome på PC som Mac?
Detta är ett automatiserat meddelande som gäller för varje inlägg. Vänligen notera följande:
-
På grund av inruschen av nya användare är denna subreddit för närvarande under strikt ‘Folkmängdskontroll’ moderation.
Ditt inlägg kan komma att filtreras och kräva manuell godkännande. Vänligen ha tålamod. -
Vänligen kontrollera med Mega Öppet Tråd som är fäst högst upp i subreddit. Denna tråd kan redan vara hopvikt för våra
mer frekventa besökare. Mega Öppet Tråd kommer att ha en fastklistrad kommentar som innehåller en samling av de mest vanliga återpubliceringarna för månaden.
Ditt inlägg kan tas bort och riktas till att fortsätta konversationen i en av dessa trådar. Detta för att underlätta dessa diskussioner.
^Inlägg ^Av: ^/u/Zaddydude91
Jag är en bot, och denna åtgärd vidtogs automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna av denna subreddit om du har några frågor eller bekymmer.
Detta verkar vara ett pågående problem idag. Folk hävdar att gå i inkognitoläge tillåter dig att använda Twitter, men att åtgärda det är i slutändan upp till Twitter om Chrome har gjort en förändring idag och det kan kopplas direkt till det.
Från och med nu, när något går fel med Twitter, är den säkra startantagelsen “Det är Twitter.”
Elon sparkade alla infrastruktur, kärntjänster, säkerhet, supportanställda under Q4 2022, så det har bara fallit samman.
Prova att inaktivera eventuella vpn-tillägg, specifikt urban vpn orsakade problem för mig med twitter och youtube. Det verkade blockera cookies och förstörde vissa sidor, även om VPN-anslutningen inte var aktiv, så att inaktivera tillägget löste problemet.
samma för mig
det fungerar bra på mobilappen men ja, för tillfället eller kanske för alltid, kan jag inte nå twitter längre på PC/Laptop
det här fungerade för mig, hade urban vpn och tog bort tillägget, uppdaterade och det fungerar nu
ja, det här fungerade faktiskt. Jag tog bort urbanvpn-tillägget och nu fungerar det. Det var inte aktivt alls de senaste dagarna men hade fortfarande helt fel på min Twitter.
Tack för denna information!