Jag laddade ner spelet och det går inte förbi startsidan. Efter att jag har tryckt på skärmen visas inga laddningsfält eller procent och det fastnar i en loop. Sedan, efter att ha stängt och öppnat appen, visas bara en svart skärm. Behöver hjälp!
Försök att installera om, jag har en s23 ultra och spelet fungerar perfekt, eller starta om telefonen
Jag spelar det just nu på min s24 ultra utan några problem. Kanske prova att tvinga stänga spelet och sedan rensa cachen?
Jag har försökt med alla de där, men spelet fastnar vid laddningsskärmen. Jag har en bärbar dator men skulle hellre ha spelet på min telefon så att jag alltid kan spela på språng
Sök i subreddit efter S24 och du kommer att se att detta är ett vanligt problem, tyvärr tror jag inte att det finns någon lösning annan än att spela spelet på en annan telefon eller dator.
Det här problemet har funnits i ungefär 7 månader. Jag råkade först stötas på detta på Bluestacks som senare sa att problemet ligger hos utvecklaren.
De/jag skulle behöva kontakta utvecklarteamet och informera dem om detta problem och hoppas att de fixar det.
Hade detta problem nyligen och fick det löst.
Först, se till att ingen VPN är aktiverad. Om du har VPN på, stäng av den och försök att ladda om. Det här är oftast boven.
På din bärbara dator, säkerhetskopiera dina data till ett Square Enix-konto. Notera också ditt spelarkonto ID. Detta kommer att krävas senare.
På din mobil, om du kan nå hemskärmen där det visar Ever Crisis-loggan, uppe till höger. Rensa cachen. Försök igen.
Om detta inte fungerar, efter 2-3 minuter, ladda om spelet och upprepa ovanstående steg men återställ speldata istället. Försök att logga in igen. Detta bör/möjligen logga dig in på ett helt nytt konto.
Om det misslyckas, ta bort spelet och installera om det och gå sedan vidare till nästa steg.
Ladda spelet och på hemskärmen, gå till inställningarna och länka data. Detta tar dig till din standardwebbläsare och för att länka via din SE-profil. SE-aktiverad webbläsare MÅSTE användas. Webbläsare som DuckDuckGo fungerar inte.
När det är länkade, och spelardatan i övre vänstra hörnet matchar det du skrev ner tidigare, försök att logga in och ladda till profilsidan med alla menyer.
Om inget av ovanstående fungerar, kontakta supportteamet. De kan ge råd om stegen ovan för att börja med.
Om du gjort något i en privat webbläsare eller med cookies inaktiverade, upprepa steget.
Hoppas detta hjälper!