Jag har spelat ett tag, för närvarande nivå 51, men mitt problem är att annonser inte fungerar för mig oftast. Den enda undantagsdagen är välkomstmeddelandet, som nästan alltid fungerar, men ibland misslyckas det fortfarande. Jag kan inte uppdatera beställningar, uppdatera ståndet… inget fungerar. Är det ett problem med min telefon, appen, servrarna, området…? Har någon det här problemet?
Det är spelet och din telefon. 10 gånger gränsen brukar jag ha. Återställ annonsen på din telefon.
Det beror på internetanslutningen eller om du använder VPN.
Efter att ha öppnat appen, spara i molnet och stäng sedan av wifi. Sätt på det igen. Om du har problem kan du kanske hitta en annan APK från webbläsare som Chrome, Brave; Softonic, CNET.
Jag har haft samma problem ett tag. Jag missade möjligheten att göra de dagliga inloggningsbonusarna man får genom att titta på annonser.
Nåväl, ibland fungerar inte annonser för mig heller. I mitt fall väntar jag ett tag medan jag spelar spelet och försöker igen, och annonserna dyker till slut upp. Men om de fortfarande inte visas, kollar jag min DNS eller VPN för att stänga av det (bara för säkerhets skull), och sedan spelar jag igen, och annonserna dyker till slut upp.
Hur gör jag det? Jag får aldrig se 3 annonser, det är max.
Tack. Jag har aldrig aktiverat VPN när jag spelar, så det kan inte vara orsaken i mitt fall, och annonserna fungerar inte 90 % av tiden, oavsett om jag väntar eller inte. Det är så konstigt.
Sök på Youtube: återställ annons på vilken typ av telefon du har.
Det är ganska desperat. Kanske är något fel med internetanslutningen? Eller så kan du prova att fråga utvecklaren.
Det är det! Jag ska prova båda. Tack för att du tog dig tid att svara.