Jag vill använda den endast för att kunna titta på streamingsajter med VPN, jag har hört att den gratis VPN tillåter dig att välja vilket land du vill använda? Är det fortfarande fallet? De flesta resultat på Google verkar vara föråldrade.
Jag hörde att ProtonVPN också erbjuder gratis VPN, men tyvärr ändrade de nyligen det så att du inte kan välja land på den kostnadsfria planen 
jag hörde att den gratis VPN tillåter dig att välja vilket land du vill använda?
Det tillåter dig att välja en region. Alternativen är Amerika, Asien, Europa. När det gäller vilket land du får, kan du inte specificera. Det finns också ett “optimerat läge”-alternativ, som borde vara någonstans i ditt land eller i närheten.
Den gratis VPN är dock mycket, mycket långsam, så den kommer antagligen inte att vara användbar för streaming. Dessutom är det en enkel proxy och kommer förmodligen inte att vara tillräckligt bra för att lura streaming siter, även om sidan inte redan blockerar Operas servrar.
Opera tillåter dig att välja en region som Nordamerika, Europa istället för länder. I stället för det kan du lägga till ett gratis VPN-tillägg till Opera och använda det så. Jag använder VeePN och det har flera länder att välja mellan.
Hade du faktiskt framgång med streaming siter på den gratis Proton VPN?!
Det här är förmodligen bättre att fråga på r/VPN btw, men lycka till