Fortnite-botlobbys-VPN

Av nyfikenhet eftersom jag har blivit fullständigt utklassad de senaste 2 timmarna. Finns det något sätt att använda VPN för att ansluta till servrar med bots/lägre skickliga spelare i andra länder? Funkar det ens? Kan man bli avstängd för detta? Jag har gjort metoden där du skapar ett helt nytt Fortnite-konto på en annan enhet och bjuder in till party för att komma in i dessa botlobbys, men jag skulle vilja se om jag kan provköra detta. Om någon vet, vilken region bör jag ansluta till?

Är bara nyfiken, vill hålla mitt konto säkert medan jag försöker njuta av spelet mer, att bli utkonkurrerad av ‘svettiga’ ger mig inget rättvist spelande.

Du kan bli avstängd för att använda VPN och du behöver inte ens ett för att spela i vilken region du vill. Region gör ingen skillnad dock.

Det verkar som att du kan ha problem relaterade till ditt Epic-konto. Observera att officiellt stöd inte erbjuds här och du måste kontakta Epic Player Support för korrekt lösning av problemet.

Vi tillåter dessa inlägg på denna subreddit i fall en annan medlem i communityn har erfarenhet av ditt särskilda problem och kan ge vägledning.

Jag är en bot, och denna handling utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller bekymmer.

Tack för informationen, jag förstår bara inte hur detta är min första säsong tillbaka på Fortnite på år, jag är diamond 1 just nu vilket är min högsta rank, jag spelar mot personer som är Champion i vanlig Battle Royale/Reload. Jag är inte helt säker på hur SBMM bestämmer vem som är i lobbyerna du hoppar in i men det känns som att något måste ändras.

det är inte SBMM det är EOMM