Försöker stapla 83% rabberbjudandet på min nuvarande plan

Hej,

Jag har läst på detta forum att man kan stapla erbjudanden, så jag försökte registrera mig för 83%-rabberbjudandet som erbjuds av några influencers. Efter att jag betalar med PayPal får jag ett felmeddelande som säger att jag måste slutföra min profil, trots att jag redan är inloggad på surfshark.com med mitt konto. Om jag går till mitt konto och väljer att förlänga, erbjuds jag bara 2-årsavtalet och inte 2 år + 3 månader.

Vet någon om det är möjligt för mig att lägga till detta på mitt existerande konto? Jag skulle låta mitt nuvarande abonnemang löpa ut och registrera mig igen om jag kunde, men erbjudandet är bara tillgängligt i 2 dagar till.

Hej där, /u/j0hnick, tack för din post!

Du använde en flair som stämmer överens med regel 3 i subreddit: hänvisa tekniska problem till support först.

Vissa supportagenter håller ett öga här, men vi rekommenderar fortfarande att använda officiella kanaler för effektiv felsökning - Surfshark kundsupport först. Där hittar du både e-post och livechatt. Det är tillgängligt dygnet runt, så njut!

Om frågan kvarstår, se till att inkludera så mycket information som möjligt. Tack!

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Stressa inte, erbjudanden sker ALLTID.

Du kan till och med få rejäl cashback ovanpå surfshark via Cashback-webbplatser, så du betalar som 10-30 € var 2:a år.

Gå in under förlängning och skriv sedan in koden i kodrutan, den kommer att skriva över erbjudandet med det nya erbjudandet.

Kan du förklara lite mer? Jag är ute efter att få min första VPN och detta verkar vara ett bra alternativ.

Tack, jag ser dock ingen kod på sidan som influencern länkade till, vet du var den skulle vara?

Det finns cashback-webbplatser, i Tyskland finns det några som shoop, shopping buddies och fler som ger cashback, dvs de får betalt av surfshark för att hänvisa dig och delar pengarna med dig.

Enkelt pengar för dem och du får också pengar.

Detta fungerar oftast med erbjudanden och surfshark och liknande har alltid erbjudanden, av och till, om du betalar normalt pris betalar du bara mer än du borde.

Speciellt på deras subdomäner kan du få erbjudanden för 365 dagar per år.

Så du kan sluta med 2-års + erbjudanden för ca 55 euro eller så och cashback på 40-70%, så du slutligen betalar 10-20 euro per 2 år.

Skiter i det, jag löste det.

Tack! Får se om det finns några liknande erbjudanden för amerikanska användare.

Vill du dela med dig?

Topcashback har en USA-webbplats, tror jag, men det finns förmodligen fler.

Skickade ett PM till dig.

Om det är staplingsbart, kan du skicka det till mig också?