Folk bör börja få sina koder för Rebirth Harley Quinn-utseendet från Zero Point-serien. Fick min för en timme sedan!

Folk bör börja få sina koder för Rebirth Harley Quinn-utseendet från Zero Point-serien. Fick min för en timme sedan!

Jag har väntat hela natten

fortfarande ingen kod

Min säger att min kod har lösts in?? Någon mer har detta problem?

Har försökt lösa in men hela morgonen får jag felkoder

De sa att folk som läste serietidningen via de gratis abonnemangen inte kommer få koden men jag fick min, hur kan det vara?

Ännu väntar jag. Läste serietidningen så fort den kom ut. Hoppas jag får den snart.

Använde du free trial? I så fall, startade du den idag?

Var det via e-post? Eller måste jag leta efter den? Jag är också på prenumerationen

Uppe! :grin: längtar tills den kommer till affären, önskar det fanns ett enklare sätt att få tag på henne i UK :roll_eyes::pensive_face:

Jag bor inte i Amerika så jag kan inte få en

Storbritannien: Jag är ett skämt för dig

Jag kan inte få min serietidning förrän på lördag, så detta är fantastiskt för mig

RIP din karma. Avundsjuka små troll kommer att nedrösta dig till helvetet. Jag gav dig en upvote, dock.

Jag bor i Europa, fungerar det också? :pleading_face:

Eller måste jag vänta till sommaren för att få drottningen? :sneezing_face:

Nu får jag bara vänta till sommaren för att få sakerna i butiken eftersom jag inte kan åka till Tyskland för att få en av koderna

Fantastiskt! Jag läste det online så jag får inte koden lol, men jag är fortfarande rätt ny på den här serietidningsgrejen. Det här var nummer 1, eller hur? När kommer nummer 2 ut?

Ser fantastiskt ut !!

Jag fick en kod till min kompis eftersom han gillade den ursprungliga Harley-utseendet, och jag tror att han såg en bild av denna version och gillade den också.

Var går jag för att läsa detta?

Så kan jag få utseendet med free trial?