Flera gratis testperioder?

Jag har två telefonnummer… Har någon provat att registrera sig för mer än en gratis testperiod?

Tack

Ja, jag har gjort det framgångsrikt! Du måste bara koppla det andra kontot till en annan e-post. Jag använder också ett annat kreditkort, bara för säkerhets skull, men jag är inte säker på om det är nödvändigt.

Det rekommenderas INTE. Jag registrerade mig för en annan testperiod med ett annat namn, annat telefonnummer, annan e-post, annan nödkontakt och köpte sedan ett medlemskap. Inom en vecka avbröt de det för bedrägeri. Väntar fortfarande på återbetalning.

Det är mycket möjligt och väldigt enkelt om du använder en android-emulator, virtuellt betalkort och en VPN för varje konto du skapar. På så sätt framstår du som en ny person varje gång. För android-emulatorn, se till att ändra enhets-ID och IMEI så att det ser ut som en ny enhet. Det virtuella betalkortet kan du använda Privacy eller Oxygen för tillfälliga kort, jag rekommenderar Oxygen eftersom det ofta används för gratis testperioder. För VPN:er kan du använda vilka välkända som helst.

Gick du till samma studioställen som du redan besökte? Sa de något?

Jag har gjort detta två gånger i Kanada och det fungerade, men när jag försökte igen med ett annat namn, adress etc. och ett annat kreditkort kunde de se att det var jag och avbröt krediten (jag hade 1 lektion kvar). Jag blev ganska förvånad eftersom jag inte använde mitt fullständiga namn på mitt kreditkort, men kanske med en annan VPN nästa gång?

Jag vill verkligen prova detta. Tror ni att det är värt ett försök?

Skabb, skabb, skabb, skabb

Ja, det är nödvändigt att använda ett annat betalkort
Jag byter många av dem så att detta inte ska vara något problem

Skulle det fungera om jag använde ett annat familjemedlemskonto? Som om de hade registrerat sig, men jag bara gick på klasserna istället för dem.

Vad sägs om namnet på kortet, kan det vara samma eller hur får jag ett kort med ett annat namn?

Använde du samma adress? De kollar adresser.

Av någon anledning fungerar det tills den sista delen, mitt Mastercard gick inte igenom, det är ett nytt konto så jag är inte säker på varför det inte fungerar?

Hur skulle det vara om du bara betalade för klassen som vanliga människor?

Betalkort fungerar inte längre. Åtminstone i Malaysia.

Det hände mig också :frowning: använde en annan adress, e-post och kreditkort. De tar troligen också ditt IP-adress.

Använde du en annan enhet för att registrera? Jag använde telefon mot dator för ett annat konto.

Registrerade du / bokade klasser på samma enhet? Jag har sett i andra Reddit-trådar att när båda kontona används på samma enhet har det lett till att deras konton har flaggats och avbrutits.

Kanske därför, men jag bor också i ett lägenhetskomplex, så det kan finnas många som använder samma adress.

Fick du ordning på det?