6 månader sedan planerade jag en resa till Europa - tyvärr (?) kommer jag att vara i Paris denna lördag för TCU-matchen. Ja, jag förstår att avspark är klockan 2 på natten lokal tid, men ville bara se om det finns en chans att några riktiga CFB-nördar finns i området som skulle vara öppna sent för att visa matchen?
Om allt annat misslyckas, streama den: r/CFBStreams
Okej, jag var i Paris för två somrar sedan och min bror och jag gick till en klubb kl. 4:30 på morgonen efter att ha sovit lite för att bli av med jetlag.
Så baserat på det antar jag att de förmodligen inte har några lagar som kräver att barer stänger klockan 2, som i många delstater här. Vi tog några drinkar kl. 4:30, så om du vill ha några borde de finnas tillgängliga.
Kan inte riktigt hjälpa till med barrekommendationer, ville bara nämna det.
Här är en lista över barer som visar NFL-matcher. Utifrån min erfarenhet av att bo i Europa, om en bar visar NFL-matcher är det troligt att den också visar college-matcher.
Jag tittar alltid på matcher på The Long Hop. https://www.the-long-hop.com
Engelska bartenders, så kanske ring före?
Kanske också prova The Bowler.
The Moose på 16 Rue des Quatre Vents
Jag såg Florida-OSU-finalen där 2007. Hade varje TV med ljud, goda priser och många fans från båda lagen. Jag antar att det kommer finnas en stor OSU-grupp där.