Finns det något sätt att få pengarna tillbaka efter 30 dagar?

Jag prenumererade på tre år av Surfshark VPN-tjänst i december 2022. Hittills har min erfarenhet av Surfshark VPN inte varit så bra. Anslutningarna är ofta långsamma och många webbplatser blockerar Surfshark VPN. Jag har testat andra VPN-tjänster, inklusive Private Internet Access (PIA), som erbjuder obegränsade enhetsanslutningar liknande Surfshark, men har mycket bättre serverprestanda än Surfshark. Bäst av allt erbjuder PIA tre år av VPN-tjänst för 2,19 $ per månad plus skatter.

Jag skulle vilja avbryta min Surfshark-tjänst för full återbetalning. Självklart är jag utanför 30-dagars pengarna-tillbaka-garantin, men det tog mig ett tag att testa Surfshark VPN. Jag är missnöjd med Surfshark.

Hej, /u/SugarDaddyDelight, tack för ditt inlägg!

Kom ihåg att även om vissa supportagenter håller ett öga på här, rekommenderar vi fortfarande att du använder officiella kanaler för mer effektiv och snabb felsökning - Surfshark kundsupport först. Där hittar du både e-post och livechatt. Det är öppet 24/7, så njut!

Dessutom, se till att inkludera så mycket information som möjligt, så att våra agenter kan felsöka mer exakt. Tack!

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Nej, du är fast med det, SS kommer oavsett anledning inte att ge någon återbetalning.

Jag har haft stora problem i över ett år nu och har fortfarande problem. Det enda de bryr sig om är att ta dina pengar! De kommer att ha ett skäl för vilken anledning du än har för en återbetalning etc.