För sex månader sedan planerade jag en resa till Europa - tyvärr (?) kommer jag att vara i Paris nu på lördag för att se TCU-matchen. Ja, jag förstår att avspark är kl 02:00 lokal tid, men jag ville bara se om det finns en chans att någon hardcore CFB-bar är öppen sent för att visa den?
Om allt annat misslyckas, streama den: r/CFBStreams
Okej, jag var i Paris för två somrar sedan och min bror och jag gick till en klubb kl 04:30 efter en power nap för jetlagen.
Så baserat på det antas att de inte har några lagar som kräver att barer stänger kl 02:00 som många delstater här. Vi fick drinkar klockan 04:30 så om du vill ha det borde de ha det.
Kan inte direkt rekommendera barer, ville bara nämna det.
Här är en lista på barer som visar NFL-matcher. Utifrån min erfarenhet av att bo i Europa, om en bar visar NFL-matcher är det troligt att den även visar college-fotboll.
Jag brukar alltid se matcher på The Long Hop. https://www.the-long-hop.com
Engelska bartenders, så kanske ring i förväg?
Kanske prova The Bowler också.
The Moose på 16 Rue des Quatre Vents
Jag såg Florida-OSU finalen där 2007. Hadde på varje TV med ljud, bra priser och mycket fans från båda lagen. Jag antar att det kommer finnas en hel del OSU-supportrar där.
Kan inte hjälpa dig med Paris men jag har sett 2 Superbowls i Europa och 1 B1G-final i Vietnam, och jag har fått se dem på hotellets TV. Det är möjligt att du kan få se det.
Var i Paris för bowl games tidigare i år och kunde inte hitta något. Ladda ner en VPN och titta på telefon eller surfplatta.
Jag använde WatchESPN-appen med den gratis VPN Turbo VPN på Android. Jag har nu även NordVPN, som jag kunde använda för att se både WatchESPN och Hulu.
YMMV. Lycka till.
Nej, det är i Texas. Du kan inte se det i Frankrike.
För några år sedan hade jag en app för att hitta collegebarer. Vet inte om den kan hjälpa i Paris eller om den fortfarande finns kvar, men det kan vara värt att kolla efter något sånt. Tyvärr kan jag inte komma ihåg namnet.
Jag reser mycket och har testat mycket, men inget har fungerat för mig. Om jag är utanför USA får jag ingen college-fotboll.
Det kan visas på TV, men det är tveksamt. Tror att det kanske är dags för cfb streams. Jag vet att ibland visar ESPN-kanaler där man är andra länder fotboll.
Om det vore under sommaren skulle man kunna följa massan av TCU-studenter i Frankrike till rätt plats, men tyvärr inte den här helgen.
Tvek på att det är troligt, eftersom satellitmottagning är ganska dyr och du behöver rätt paket, men kanske har du tur.
Jag säger inte nej till detta.
Jag skulle inte ljuga – jag skulle följa detta om du gjorde det.
Det låter som en bra idé. Jag har skapat en subreddit för detta som heter /r/CFBpaints. Om du går vidare med det kan jag göra dig till moderator.
Det skulle fortfarande vara bättre än att se ESPN-streamen.
high end hostels
kallas också lågpris-hotell
Jag är ärlig, jag postade på 11W, som är mycket mer aktivt än r/OhioStateFootball, och fick minimala svar. Tänkte att r/CFB är bättre för en allmän