Finns det möjlighet för meshnet på Fire Stick-appen?

Ja, självklart frågar jag detta för Netflix, men den nya ändringen är ett besvär…

Jag reser mycket och tar vanligtvis med mig min Fire Stick; tyvärr kan jag enligt Netflix bara resa en couple av veckor, gå och förstår!

Jag satte upp en meshnet-nod på min Raspberry hemma, men när jag installerade NordVPN-appen på Fire Stick märkte jag att det inte finns något meshnet-alternativ där :frowning:

Kommer utvecklarna att uppdatera appen med meshnet? Är det på agendan (eller kan det vara det)? Eller är Fire Stick död för dem och jag måste hitta ett annat sätt?

EDIT: Jag glömde nämna att jag testade något annat som jag fann intressant, men som inte fungerar: Jag installerade NordVPN på min Android-telefon och aktiverade meshnet därifrån, sedan skapade jag en hotspot för Fire Stick att ansluta till mitt hem… men det fungerade inte eftersom Fire Stick går på internet med min telefons SIM-IP, så jag vet inte varför, men meshnet på telefonen dirigerar inte ALL trafiken via VPN…

Deras dokumentation nämner att Android 7 eller högre krävs för Meshnet. Enligt Wiki motsvarar detta FireOS 6. Så det kan vara så att din Firestick använder FireOS 5 och inte stöds. Eftersom det är baserat på Android 5 tvivlar jag starkt på att utvecklarna har planer på att stödja det.

Aaaahh, det skulle förklara det, tack så mycket!