Fastnar på "ge VPN-behörigheter"-skärmen

Hur många gånger jag än trycker på fortsätt händer ingenting. Jag har inte kunnat använda TunnelBear på dagar nu.

Hur fixar jag detta?

Det finns bättre VPN:er än TunnelBear. Här är en lista över rekommenderade VPN:er.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Har du några skärmfiltar eller justeringsappar installerade? De kan ibland störa din förmåga att interagera med knappar på Android.

Om inte, prova att rensa appens cache/data och installera om appen för att se om det hjälper. Rawr!

Du måste aktivera Nätverksutvidgningen för Tunnel Bear. Gå till Systeminställningar > Allmänt > Inloggningselement och Utvidgningar > Nätverksutvidgningar. Klicka på informationsikonen, aktivera TunnelBear med hjälp av skjutreglaget / knapp.

Björnen ser ganska gullig ut, ngl.

Jag tror inte jag har några skärmfiltar eller hur jag kan kolla om jag har det xD

Om du fortfarande har problem att komma förbi behörighetsskärmen, låt oss veta på [email protected], någon kan hjälpa dig att gräva vidare. :wink: