Okej, jag är ledig måndag och sedan torsdagen (systers bröllop) så jag kommer att jobba 12-timmarsskift på tisdag (gråter), onsdag och fredag.
Sååå jag kommer inte kunna börja läsa förrän lördag (gråter igen).
Jag såg något vagt på twitter om att byta tidszon till Nya Zeeland och att du då får boken nästan en hel dag tidigare. Min fråga är:
1.) Kommer det verkligen att fungera?
2.) Hur gör man för att göra det?
Tack Book Fam 

Jag har försökt detta när Iron Flame släpptes och det fungerade tyvärr inte 
Jag är också nyfiken på detta! Jag har sett att några nämnt att du måste byta din Kindle-butik innan du köper den, men andra har pratat om att ändra din Kindle-butik eller använda VPN och sedan läsa i en webbläsare. Om någon har lyckats göra detta förut, får ni gärna meddela vad som fungerade för er?
Jag vet inte om du lyssnar på ljudböcker, men jag skrev specifikt upp för en provperiod hos Audible (du får två gratis ljudböcker) just för HOFAS som jag nu har förbeställt gratis. Jag har små barn så jag kan inte ta hela dagen för att läsa (
) men jag kan ignorera dem för att lyssna medan jag lagar mat, kör bil, går med hunden etc.
Vanligtvis släpps böcker vid midnatt EST (källa, jag bor i Australien)
Jag läste att om du vill ligga steget före US-utgåvan, måste du köpa den på Amazon-webbplatsen som motsvarar tidszonen. Så om du vill få den samma tid som Nya Zeeland, måste du köpa Kindle-versionen från Nya Zeeland Amazon från ett annat Amazon-konto. Det verkade lite komplicerat så jag försökte inte, men det var runt den tiden Iron Flame släpptes och folk diskuterade hur man gör.