Fan duel - se fördröjt spel men kanske någon dag?

Jag vill inte titta på Suns match imorgon eftermiddag live. Jag skulle hellre vilja tända för att titta på den på kvällen efter att mitt barn gått och lagt sig.

Förra året, med Bally, kunde du inte starta ett spel samma dag som det var slut. Någon med erfarenhet av detta i år med fan duel? Eller förslag? Tack, hur, heja vargarna.

Jag minns aldrig att jag upplevde det förra året med Ballys, men ärligt talat brukar jag bara starta mitt i matchen eller nästa dag, så jag kan inte bekräfta. Var det bara för att det inte arkiverades än?

Jag använder en VPN och league pass för detta specifika syfte. Det är en fördröjning att titta på gamla matcher med league pass i ditt hemmamarknad. Jag minns inte exakt vad det var, men jag kunde inte titta på matchen direkt efter den var slut om jag inte använde min VPN.

Jag kan inte stanna uppe tillräckligt sent för att se västkustsmatcherna, men jag blev besviken när jag jobbade hemifrån i onsdags och trodde att jag kunde titta på matchen när som helst, men de sände inte reprisen förrän kl 2.

Samma här! Jag kan verkligen rekommendera det här kalkylbladet om någon letar efter en VPN att använda.

Jag använder Nord eftersom de har en app till min Chromecast med Google TV. Funkar för mig.