Min son bad om en på sin telefon och när jag började undersöka bestämde jag mig för att skaffa en och dela med henne och hans syster. Finns det några problem med det? Kommer de saker de tittar på vara synliga för mig? (Jag förstår inte hur) och måste de ha samma e-post och lösenord som jag väljer (det tror jag)? Någon som gör detta framgångsrikt?
Jag har alla mina enheter anslutna. Det enda problemet jag har är om fler än gränsen för enheter används samtidigt så blir en av enheterna bortkopplad. Har varit med nord i ungefär 4 år, inga problem.
Du borde inte ha några problem när det gäller att skydda dina data. Men jag är inte säker på hur Nord ser på konto delning. Jag skulle kolla deras användarvillkor för att dubbelkolla, och kanske till och med fråga CS för förtydligande.
Tack för kommentaren, men jag tänkte på att mina enheter är med olika personer… Mina barn. De skulle bara behöva ladda ner, mata in mitt användarnamn och lösenord och vara klara, eller hur? Skulle min dotter och jag se något från min sons telefon? Jag förstår inte hur det är möjligt, men bara för att vara säker.
Deras sida sa att det inte är något problem med det. De marknadsför att familjen kan ha 6 enheter som kan skyddas samtidigt.
Jag förstår. Inget kommer att delas. Varje enhet har sin egen integritet. Du kommer inte kunna se vad dina barn gör och de kommer inte kunna se vad du gör. Inloggning är enkel, oftast bara att skanna en streckkod och godkänna enheten.
Tack så mycket!
Varsågod!
Cool, så du borde vara klar att köra!