F1 TV i Tyskland via VPN 2024

Hej allihop
Jag har tittat på F1 i över 25 år men jag hatar den tyska kommentaren och jag vill streams racen på engelska utan problem.

Jag är baserad i Tyskland och vill använda en VPN för att köpa ett abonnemang för F1 TV-streamingtjänster.

Vilket land fungerar fortfarande 2024? Google-forskning säger att VPN:er inte fungerar längre. Är detta sant?

Jag använder Nord VPN.

Tack för alla svar!

Att använda VPN:er innebär en risk att ditt F1TV-konto kan bli avstängt. Ta detta i beaktande.

Jag är en bot och detta utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderators av denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Jag flyttade just till Storbritannien den här månaden och F1 TV fungerade inte längre. Jag upptäckte detta när jag försökte titta på FP1. Jag förnyade mitt Express VPN-abonnemang från för fyra år sedan för att kunna titta. När jag var i Tyskland 2022 hade jag dock inga problem att streama från appen. Jag rekommenderar Express eftersom de fungerar sömlöst på alla mina enheter. Lycka till!

Jag har försökt med många länder inuti och utanför EU för att få ett abonnemang och jag kan bekräfta att VPN:er faktiskt inte fungerar nu

Kanske att resa till Nederländerna för att registrera sig är ett alternativ?

För mig fungerar Chrome men inte mobilappen för den nuvarande F3-streamen

Express VPN fungerar inte för mig av någon anledning… vilken server använder du? Några andra inställningar? Tack på förhand.

Polen är mycket billigare. Men jag antar att det beror på var i Tyskland OP bor vad som kan vara möjligt för dem.

Vet du om du kan använda ditt vanliga tyska SIM-kort för att köpa abonnemanget? Behöver du bara vara i Nederlands „nät“ för att köpa det?

Jag använder bara US-servrar. Inga andra speciella inställningar

Du har rätt, jag bor i västra Tyskland, så Nederländerna skulle vara platsen för mig. Polen fungerar också förstås.

I en webbläsare fungerade det för mig att förvanska Polen, men jag har inte Google Pay-alternativet där. Kan jag använda ett kreditkort från min hemadress för att betala för VPN-tjänsten?

Vet inte om det. Men det som garanterat fungerar är att leta efter ett Wi-Fi-nätverk på ett McDonald’s eller något liknande.