Har någon annan också upplevt extremt opålitlig och långsam prestanda när man använder ExpressVPN MediaStreamer på Apple TV?
BBC fungerar knappt och när det gör det, har jag ofta långa laddningstider. Kanal fyra är också mycket opålitlig.
Eftersom man inte kan välja en plats för anslutningen på MediaStreamer, har jag ingen aning om vad hålla upp det. Men detta är på en anslutning med 250 Mbps nedladdning genom VPN när jag testar på min Apple TV.
Det är nästan som om BBC iPlayer sätter broms på anslutningarna eller något?
Jag har exakt samma problem som började för några veckor sedan. Jag chattsar med ExpressVPN och har försökt alla deras förslag men inget fungerar. Jag har läst att omregistrering av IP kan hjälpa och kommer att prova det nästa.
Samma. Det har varit, typ, 2 eller 3 veckor nu när iPlayer blev ohållbart.
VPN-anslutningen tillåter endast att besöka startsidan, logga in. Det är omöjligt att spela något innehåll även på de lägsta inställningarna - buffring eller till och med felmeddelanden i Chrome ERR_CONNECTION_CLOSED.
Jag pratar inte om MediaStreamer - det är helt förstört.
Det verkar som BBC har bestämt sig för att göra några uppdateringar av deras IP-geo-positioneringsprogramvara och gör det ganska framgångsrikt. Inte förvånad om de har det kämpigt nu när många britter och hushåll avbryter sina TV-licenser.
Vad som irriterar mig mycket - ExpressVPN:s support fortsätter att föreslå dumma grundläggande lösningar (starta om ditt Wi-Fi, koppla om till en brittisk server, etc) och luras, som “Vi kontaktar dig för att meddela att vi tror att BBC-tjänsten nu är löst”.
Ja, BBC fungerar bara i 2 sekunder, sedan buffrar det i 10 sekunder, det är konstigt och jag var tvungen att sätta iPlayer i standard videokvalitet. Ibland kan det visa ett helt program, men senare ser det hemskt ut. Jag förstår inte varför iplayer är blockerad för bandbredd när alla andra brittiska spelare ser fantastiska ut i 1080p, inga problem. BBC hotar att den vet att det är VPN.
Någon som har hittat en lösning för detta? Jag har fortfarande hemska problem.
Samma här. BBC iPlayer fortsätter bara buffra, så irriterande. Alla andra tjänster, inklusive All4 eller UK Netflix, fungerar bra. Det är bara iPlayer som är smärtsamt långsamt och i princip olagligt att titta på, så frustrerande. 
Ja, det är frustrerande. Finns det några andra VPN-tjänster som är tillförlitliga för BBC? Ärligt talat skulle jag vara glad att bara betala BBC vilken avgift som helst för att titta utomlands så att jag kan undvika VPN från början!
Ja, jag tror att du har rätt. De måste ha ett nytt system för att upptäcka ExpressVPN-trafik. Frågan är: påverkar detta också tittförsöken från andra VPN-nätverk?
Jag håller med, det har gått månader nu. Jag var nästan ointresserad av att förnya mitt abonnemang, men Kanal 4, 5 och ITV fungerar alla bra. Det är så frustrerande. Skönt att det inte är bara jag. Det är konstigt att det brukade vara ITVs tjänst som var trasig, men BBC fungerade. Men inte längre. Har någon några idéer?
Samma tankar, Chad.
Jag satte upp det för 4 veckor sedan och fram till lördag fungerade allt perfekt.
Jag kontaktade livechatten på express vpn igår och fick en annan DNS-anslutning som fungerade ett ögonblick, men till slut hade jag buffring och hackande.
Mycket besvikelse, jag hade en bra erfarenhet med uktveverywhere.com tills de blev nedstängda och som utomlands i USA saknar jag verkligen uktv.
Det som är särskilt irriterande är att jag betalar BBC-licensen för min TV i Storbritannien men det räknas inte.
Det viktigaste är varför smarta personer hos Express VPN inte gör något åt det? Det har gått åtminstone en hel månad sedan iPlayer började fungera så här. Att titta på iPlayer i lägsta inställning, med den bästa VPN-tjänsten för 100 dollar om året, och fortfarande ha buffringar och fel? Skämtar de med mig?
Håller med. Det är riktigt dåligt. Skulle BBC bara erbjuda ett abonnemang för de som är utomlands; jag skulle gärna betala.