Nyligen förnyade jag mitt abonnemang på Express VPN och det slutade helt att fungera. Jag kunde varken reparera eller avinstallera, så jag gjorde en full systemåterställning för att försöka få bort denna app från min dator. Efter flera uppdateringar och ominstallationer, att inaktivera antiviruset, misslyckas det igen och igen. Jag har allt annat att fungera förutom Express VPN, som fortfarande inte vill installera och inte kan avinstallera efter ett misslyckat försök att installera.
Kundsupporten var värdelös. Tyvärr betalade jag för ett helt år och de vill inte ge tillbaka några pengar, vilket får mig att undra om de borde syssla med hälsovårdsförsäkring i USA. Var försiktig med Express VPN och betala inte för ett helt år!!
Du måste ta bort alla spår av Express VPN. Ladda ner Revo Uninstaller, det tar bort alla spår. Sedan kan du ladda ner det igen och det fungerar bra. Funkade för mig förra veckan.
Jag har precis blivit debiterad $116,95 för ett års abonnemang som en långvarig prenumerant.
Jag går till deras hemsida och det kostar $99,95? Vad är grejen?
Hej OP, kan du vänligen ge oss ditt ärendenummer så att vi kan följa upp internt och återkomma till dig? Under tiden, vilket operativsystem använder du? Vi kan kanske ge dig detaljerade instruktioner för att hjälpa till med nedladdning/ominstallering.
Samma med mig.
ExpressVPN slutade fungera på Windows 11 24H2 nyligen. Helt avinstallerad. Provade Revo Uninstaller, rensade ut alla nycklar i registret, använde ExpressVPNs avinstallationsprogram, installerade om .NET osv. Klarar inte av att installera mer. Inga problem att installera/uppdatera andra program.
Hade en ExpressVPN-tekniker som arbetade på distans under en lång tid, men kunde inte lösa problemet.
Jag kunde få tillbaka pengarna från Express eftersom jag var tvungen att byta VPN direkt för jobbet. Det uppskattas mycket.