Finns det något sätt att exkludera servrar från Texas när jag använder Snabbanslutning i VPN (betalversion)? Under den senaste veckan, när jag använt Snabbanslutning (snabbaste alternativet) för att ansluta, har den skickat mig till en Texas-server trots att den inte är den närmaste, och jag VILL INTE vara ansluten till Texas på grund av deras nyligen införda drakoniska censurlagar.
Jag tror inte att det finns något. Beroende på ditt operativsystem kan du skapa en profil/konfiguration för en specifik server med openvpn- eller wireguard-protokoll.
Folk har efterfrågat en svarta-lista för servrar i flera år, men inget har hänt.
Hej! Beroende på vilken plattform du använder kan du antingen skapa en profil med ditt föredragna serverval eller pinna en vald server till dina Senaste i vår omdesignade app.
Vi har för närvarande inte möjlighet att exkludera specifika delstater i USA från ‘Snabbanslutning’-alternativet, men vi tar gärna emot din +1 för att lägga till detta som en funktion. Vänligen låt oss veta vilken plattform du använder Proton VPN på så att vi kan dokumentera din feedback.
Jag har samma problem som OP och jag gjorde som du föreslog. Det är lite kluddrigt, men det fungerar.
Jag använder Proton VPN på både Windows och Android.
Jag håller med. Vi måste kunna exkludera Texas. Riktigt därför jag använder Proton är för att kringgå Texas regler. Det vore bra om Snabbanslutning kunde ställas in till en av våra egna profiler i inställningarna eller liknande.
Jag är också mycket intresserad av denna funktion. Jag använder ProtonVPN på macOS, iOS och iPadOS.
Proton VPN på både Windows och Android. Jag är också intresserad av denna funktion.
Jag vill också att Texas-servern ska tas bort permanent under snabbanslutning.
Gamla inlägg, förlåt
Jag har haft många problem med att snabbansluta till någon i Utah, och sedan upptäcker tjänster som Netflix eller Paramount det automatiskt och tror att jag förtjänar en tysk språkinställning. Så förutom att filtrera bort de mer konservativa delstaterna, vore det bra att filtrera bort delstater som inte fungerar som de ska från början.
Tack för uppföljningen!