Detta månads Marvel Insider-karaktärspaket: 4" Deadpool

Lite sent att posta detta – förlåt om någon redan har lagt upp samma info.

[[OBS: Endast USA, om du inte använder VPN.]]

https://www.marvel.com/insider/rewards/#games

Få (1) Deadpool (Uncanny X-Force) 4-stjärniga för att rekrytera till din MARVEL Puzzle Quest-uppställning!

Du kommer också att få: 15 000x ISO-8

Begränsat till ett (1) per Marvel Insider-medlem. Du måste ha Marvel Puzzle Quest-appen installerad, ett giltigt Marvel Puzzle Quest-spelarnamn och ett Marvel Insider-konto för att lösa in. Vänligen ange ditt Marvel Puzzle Quest-spelarnamn precis som det visas i spelet (OBS - om det finns ett fel med ditt spelarnamn, kommer inte ditt konto att få paketet). För att se ditt spelarnamn, klicka på din S.H.I.E.L.D.-rankikon och se Agentnamn (måste ha klarat spelets handledning).

Belöningen kommer att levereras till ditt Marvel Puzzle Quest-konto senast den 23 augusti 2024.

Varför är detta bara för USA? Jag förstår inte.

Jag föredrar att min Deadpool är minst 15 cm lång.

För att det ofta finns konstiga restriktioner kring belöningsprogram som delar ut priser, så istället för att hantera juridiska krav över hela världen begränsar de det till endast USA.

Någon juridisk krångel kring internationella inlösningar. Det var aldrig helt klart för mig.

Priser som detta kan ses som spel om pengar av andra regeringar, så istället för att navigera i varje lands lagar, lämnar de det bara.

Ja, jag har haft mitt Insider-konto i åratal och har alltid kunnat lösa in belöningar. (T.om. en födelsedagsgåva i år)

Idag loggade jag in och blev tillfrågad att mitt konto hade tagits bort.