Det är tufft att vara Vtuber i Brasilien just nu
Jag önskar dig det bästa i dessa sorgliga tider och att brasilianska Miku välsignar dig.
Hälsningar. Du kan kalla mig Ward!
Tack för att du kollade min meme!
Den här ängeln gillar kortspel som Yu-Gi-Oh! och Magic och spel och älskar att läsa/skriva!
Jag gör också lite liturgisk sång, även om min röst har varit lite rostig sedan jag kom ner från himlen, hehe.
Här är min Discord om du vill gå med och min Twitch om du vill ta en titt. Det vore underbart att ha dig med!
Discord: https://discord.gg/PSBu9KGNpq
Prova Bluesky om du inte redan har gjort det. En massa brasilianer har flyttat dit på grund av detta och det finns en växande Vtuber-community där.
Vi kommer att sakna er, vänner i Brasilien tack och lov finns det andra sociala medier kvar!!
Första gången jag ser en annan brasiliansk prata om detta utan att det är en fest för att Twitter är borta.
Jag har aldrig hittat någon brasiliansk Vtuber! Min familj är från Brasilien men jag är född i Amerika och kan inte språket så bra (skit i er engelska skola!)
Jag kanske kollar in dig senare när jag har tid. Du verkar rolig och du spelar Yu-Gi-Oh!!
Skit att du och andra nu är begränsade bara för en man-barn
den brasilianska Vtuber-communityn i Bluesky är mycket enad!
Det här suger, det enda sättet att använda det är via VPN
Först Rumble, nu Twitter… de tar långsamt bort våra sociala medier och monetisering
Jag skulle inte bli förvånad om nästa mål var Reddit.
Jag tänkte just att detta kunde ha varit en annons för Nord VPN, det är ganska passande.
Jag vill introducera dig till Nord VPN.
Om Elon kunde ta hand om sin sak eller sälja sidan till någon mer kompetent till en tung rabatt för all skada han har gjort på namnet (och lite till, bara för att göra förolämpningen värre eftersom det är allt han har gjort sedan han köpte Twitter), vore det bra.
Lyckliga brasilianare behöver inte längre hantera Twitter.
Vi behöver inte Twitter, det finns flera sociala nätverk att arbeta med, så det är inte slutet.
Du har fortfarande alternativ, det är inte världens undergång.
Varför inte ge Instagrams tråd ett försök?
Fan den brasilianska regeringen. Kan inte tro att saker som detta fortfarande pågår. Jag förväntar mig skit som detta från Kina eller Nordkorea.
Google goodbye DPI. Mycket bekvämare att använda än VPN, och förmodligen inte ens olagligt i ditt land. Det kommer förmodligen att fungera.
Hej! Jag vet att det är ur sitt sammanhang men kan jag få namnet på appen du använder för din avatar? Tack! (Ursäkta grammatiken, engelska är inte mitt först språk TvT)
Det är dags att gå till Bluesky.