Det är slut. Mitt liv förmodligen kommer att gå ut om ungefär 2 år. Jag undrar hur jag kommer att gå.
Det är slut. Mitt liv förmodligen kommer att gå ut om ungefär 2 år. Jag undrar hur jag kommer att gå
Jag har alltid tyckt att dessa livstidsabonnemang nästan är bedrägerier.
Antingen måste de stjäla dig på något sätt (verkligen vad som händer här), eller så kan företaget gå i konkurs när som helst.
Jag föredrar årliga betalningar. Eller ännu bättre, få en billig VPS och köra min egen (det jag gör, faktiskt).
Jag kommer att be för dig
Påminn mig! 855 dagar
Jag tror att de menar att ditt liv kommer att sluta om 855 dagar
Tyvärr får jag bryta det för dig, men det är bara livet i den stora staden
Det verkar som att du kommer att återfödas eftersom de förnyar abonnemangen. Undra vad du kommer att vara i ditt nästa liv
När du tecknade dig bör det ha stått något om att du måste maila support för att få dem att slå på det igen. Deras system har bara en maxlängd för konto, men om du har bevis på livstidsköp bör du vara okej.
Så OP, är du fortfarande vid liv?
“Ingen logg certifierad av en av de ledande revisorerna”
Varför nämner du inte revisoren?
Jag tror att du måste göra följande:
Vänligen följ stegen nedan för att lösa ditt köp:
Klicka på “Återlämningslänken” ovan.
Ange ditt fullständiga namn, e-post och serienummer.
Klicka på “Aktivera nu”. Du kommer att få ett mail med dina inloggningsuppgifter.
Ladda ner och installera programvaran på din föredragna enhet.
Ange VPN-uppgifterna i programvaran för att ansluta till din önskade server.
Ditt initiala abonnemang varar i 5 år. När din 5-årsperiod är slut, kontakta [email protected] för att förnya det ännu 5 år, helt kostnadsfritt!
Hur gick det? Hör av dig om du fortfarande är vid liv!
PureVPN verkar inte ha bra recensioner någonstans, bättre att teckna ett bättre VPN efter 855 dagar
Hur mycket betalade du?
Efter 855 dagar kan du be dem förlänga i 5-10 år.
Jag vet inget om Pure Lifetime, men baserat på mina andra erfarenheter, kommer vissa livstidsabonnemang att löpa ut och då får du en annan kod för att förnya det i ytterligare 2 år.
Hur många dagar kvar?
Jag använder det bara när jag Är utomlands och använder hotells WiFi. Jag kommer att behöva mycket bandbredd för uppladdning/backup av bilder.
Det är tydligt att de pratar om tjänstens livstid, inte din egen livstid. Jag har minst en tjänst jag betalade “livstid” för nästan ingen pengar och den fungerar fortfarande. Jag bryr mig inte ens om den dör imorgon eftersom jag redan fått min peng värd, vilket är poängen med dessa.
cryptostorm erbjuder ett livstidsabonnemang för 500 dollar. Det är ett jag skulle lita på att köpa då det nästan är priset för tio årliga prenumerationer.
Det beror på priset. Till exempel erbjuder vissa VPN-leverantörer livstidsplaner till superlågt pris!