Det är klart. Min livstid kommer tydligen att löpa ut om ungefär 2 år. Jag undrar hur jag kommer att gå.
Jag har alltid tyckt att dessa livstidsabonnemang nästan är bedrägerier.
Antingen måste de stjäla dig på något sätt (läsa vad som händer här), eller så kan företaget gå i konkurs när som helst.
Jag föredrar årliga betalningar. Eller ännu bättre, skaffa en billig VPS och kör min egen (det jag gör just nu).
Jag ska hålla dig i mina böner
Jag tror att de menar att ditt liv kommer att ta slut i 855 dagar
är ledsen att säga det, men så är livet i den stora staden
Ser ut som att du kommer att födas på nytt eftersom de förnyar abonnemangen. Undra vad du kommer att vara i ditt nästa liv
När du registrerade dig borde det ha stått något om att kontakta support för att få dem att slå på det igen. Deras system har bara en maxlängd på konto, men om du har bevis på livstidsköp, borde du vara okej.
Så OP, lever du fortfarande?
“Ingen logg certifierad av en av de ledande revisorerna”
Varför inte namnge revisoren?
Jag tror att du måste göra följande:
Vänligen följ stegen nedan för att lösa in ditt köp:
Klicka på “Rytningslänk” ovan.
Ange ditt fullständiga namn, e-post och serienummer.
Klicka på “Aktivera nu”. Du kommer att få ett e-postmeddelande med dina inloggningsuppgifter.
Ladda ner och installera programvaran på din föredragna enhet.
Ange VPN-uppgifterna i programvaran för att ansluta till din föredragna server.
Ditt initiala abonnemang är för 5 år. Efter 5-årsperioden, kontakta [email protected] för att förnya det ytterligare 5 år helt gratis!
Hur gick det? Hör av dig och berätta att du fortfarande är vid liv!
PureVPN verkar inte ha bra recensioner någonstans, bättre att du efter 855 dagar prenumererar på ett bättre VPN.
Hur mycket betalade du?
Efter 855 dagar kan du be dem förlänga med 5-10 år.
Jag vet inget om Pure Lifetime, men baserat på mina andra erfarenheter, kommer vissa Livstidsabonnemang att löpa ut och då kommer du att få en ny kod för att förnya det i ytterligare 2 år.
Hur många dagar kvar?
Jag använder det bara när jag är utomlands och använder hotell-WiFi. Jag behöver mycket bandbredd för att ladda upp/säkerhetskopiera bilder.
Det är tydligen tjänstens livstid de pratar om, inte din egen. Jag har åtminstone en tjänst som jag betalade “livstid” för, i princip gratis och den fungerar fortfarande. Jag bryr mig inte om den dör imorgon eftersom jag redan fått mina pengar värda, vilket är poängen med dessa.
cryptostorm erbjuder livstid för $500. Det är ett av de jag skulle lita på att köpa eftersom det nästan är priset för tio årsabonnemang.
Det beror på priset. Till exempel erbjuder vissa VPN-leverantörer livstidsplaner till mycket lågt pris!
VPN-livstidsabonnemang är inte bedrägerier. Men jag håller med om att det kan vara lite vilseledande eftersom livstidsabonnemang har en giltighetstid på runt 3-5 år. När jag köpte ett livstidsabonnemang för ungefär 2 år sedan frågade jag specifikt chattsupporten om giltigheten.