Jag är OP i den andra tråden där telefonets fodral orsakar ett blinkande problem på min S25 Ultra, och det visade sig faktiskt vara ett enhetsproblem (se den bifogade videon).
Jag kontaktade kundservice två gånger. Den första sa att jag skulle göra ett test i säkert läge och problemet kvarstod; och sedan blev jag ombedd att göra en fabriksåterställning, vilket inte kommer att fungera.
Så jag kontaktade beställningsteamet om att få ett byte, och löjligt nog är historien så här:
-
Kundtjänst sa att de skulle återbetala 424 dollar för telefonen eftersom jag köpte en telefon med Buds 3 Pro för 549 dollar. Eftersom Buds 3 är gratis får jag bara en delåterbetalning.
-
Sedan blev jag tillsagd att om jag vill ha ett byte måste jag betala 549 dollar. Så betyder det att jag måste betala mer för att få en telefon?
-
Om jag väljer att returnera Buds och telefonen kan jag få full återbetalning på 549 dollar. Och sedan hände ännu en löjlig sak: Jag har ett silver Buds Pro men de kan bara skicka vita Buds eftersom den silverfärgen är slut, och det är inte rättvist mot andra om de skickar mig en silverfärgad.
Jag är mållös.
Varför måste jag betala mer för att få ett byte om jag endast returnerar telefonen?
Varför kan jag bara få vita Buds om jag gör en “full återbetalning” om det inte är “rättvist” för andra? Så är dessa saker jag har erfarenhet av rättvisa för mig?
Jag är mycket frustrerad nu och snälla låt mig veta vad jag ska göra för nästa steg. Tack.