Caravan Palace har släppt sin nya single!
till synes inte i USA
Jag är något besviken ärligt talat men jag applåderar fortfarande dem för att experimentera med nya stilar. Den musikaliska stilen är ganska annorlunda, lite som electrojazz, även om jag förväntade mig ett mer swing-inspirerat rytm. Om det kommer ett helt album så kanske jag väntar på resten.
Kan någon snälla posta detta någonstans som vi amerikaner också kan njuta av?
Steg 1: Anmäl dig och ladda ner Windscribe VPN (eller Chrome-tillägg)
Steg 2: Sätt Windscribe-platser till Frankrike
Steg 3: Logga in på Spotify
Steg 4: Ändra profilerinställningar
Steg 5: Sätt plats till Frankrike (alternativet visas endast om den tror att du är i Frankrike, alltså VPN-anslutningen med Frankrike specifikt)
Steg 6: Spara profildrag
Steg 7: Njut
För er som är besvikna, kom ihåg att “Comics” var den första singeln från Robot. Lone Digger 2.0 kan fortfarande vara på väg.
Denna låt är inte tillgänglig i ditt land
Det fungerade för mig. Lycka till!
Wooo, det är fantastiskt jazzy, jag gillar det.
Jag har lyssnat på det hela dagen sedan släppet och det blir aldrig tråkigt.
Ganska avvikande, men lovande. Påminner lite om Moby.
Det är ingen Dramophone, men ett löfte om bättre saker som kommer.
Håller helt med. Det är en bra låt, men jag förväntade mig en mer swingiga jazzlåt. Jag hoppas på ett mer elektro-swingigt album.
Jag hittade det på YouTube, om det hjälper?
Jag hoppas det, för jag känner att detta inte är så elektro-swing.
Jag vill börja med att säga att låten är en hit, absolut. Men,
Det är… annorlunda. Det känns som en jazzigare Pogo.
Det känns konstigt att Zoe är så tydlig i låten; att ha henne betonad med en svag takt under hennes refräng känns inte helt i stil.
Jag lyssnar på den om och om igen och älskar den, men jag hoppas att det är en svag öppningssingel till ett album som inte lutar åt detta håll så hårt.
Här är låttexten: Caravan Palace - Miracle Lyrics | AZLyrics.com
Folk sade samma sak med “Comic”, och det är ändå en ganska bra låt. Bra att de experimenterar.
Det känns mer som en ‘mjuk öppning’ än en bombastisk förstanotering, men jag älskar det ändå. Hoppas hela albumet kommer snart!