Webbläsartillägg är väldigt enkla att använda, så jag hoppas verkligen att ProtonVPN-teamet kommer att överväga att skapa ett
ja snälla… jag vet att de har split tunneling, men även med det gillar some applikationer inte det och kommer inte kunna koppla till internet förrän VPN är avstängt igen
Nej. För att de fortfarande måste skapa en app för Windows, Mac, Android och iOS.
Att be dem att sedan skapa tillägg för Firefox, Chrome, Edge och när Reddit kräver Brave, Opera osv kommer att kraftigt öka utvecklingskostnaderna.
Jag skulle säga att det är värt att satsa på, men först efter att ha lanserat Wireguard och en riktig Linux-klient med GUI.
Jag vill verkligen bara att Proton ska fokusera på ProtonDrive för tillfället.
För tillfället är detta inte en av våra prioriteringar, men när vi fortsätter att utveckla ProtonVPN kan vi tänka oss att skapa ett webbläsartillägg.
Det här är helt meningslöst.
Vi behöver inget jäkla webbläsartillägg
Inte OP, men split tunneling är ett stort besvär som gamer, speciellt under Linux. Jag behöver VOIP och speltrafik som inte går via VPN. Men ett enkelt sätt är att lägga till ett tillägg i min webbläsare, vilket garanterar att majoriteten av min trafik som jag vill ska gå genom VPN kan, och jag kan även eventuellt stänga av VPN för vissa sidor via adress.
Samma här, jag ser faktiskt ingen ytterligare nytta med ett webbläsartillägg.
För det första, varför inte? Vad finns det att förlora?
Och för det andra, jag skrev ett inlägg om det för en vecka sedan