Billigaste landet att köpa Tinder Gold i?

Jag reser mycket runt i världen och bor i och/eller är bosatt i några länder, så Tinder Gold-funktionen att kunna byta plats är viktig för mig. Dessutom är det #2-prioritering att se vem som gillar mig först.

Jag skrev på Tinder för många år sedan i USA och hade Gold för 99 USD/år och sedan Platinum för 149 USD/år. Jag avbröt det i aug 2022. Nu försökte jag teckna om Gold (Jag tyckte inte Platinum var värt det) och Tinder Gold kostar 303 USD om året. Det går inte att jag betalar så mycket.

Så jag kommer att skapa ett annat konto i ett annat land och få ett billigare pris. Frågan är vilket land som har de bästa priserna? Min erfarenhet från andra tjänster är att områden som Colombia, Vietnam, Turkiet, Mexiko osv. (länder med lägre levnadskostnader) har de bästa priserna.

All info om vilka länder som har de billigaste priserna uppskattas. Jag har sökt i tidigare trådar men jag ser inga tydliga svar.

Kanske kan du posta de årliga priserna i kommentarerna för det land du känner till.

USA (Nu endast max 6 månaders plan, så jag har omvandlat till ett års pris)
Gold $303,16/år
Platinum $389,48/år

Brasilien
Gold $44,99/år
Platinum $69,99/år

Tack!

När jag var i Vietnam tidigare i år (2023).
Jag loggade in på mitt gamla (USA) Tinder-konto kopplat till mitt (USA) Google-konto.
MEN, jag använde enVietnam Samsung A73-telefon med Viet Google Play-butik, också på Viet mobil eller wifi. Jag fick Tinder Gold för: ₫564.338, vilket slutade bli: $23,17 för 6 månader.

Sedan återvände jag till USA i juni… Jag kunde inte använda min vietnamesiska telefon så jag laddade Tinder på min amerikanska telefon och loggade in… Ironiskt nog är uppgraderingarna nu fullständigt i USD-pris, men när de 6 månaderna förnyades automatiskt, förnyades det för $23,17, så jag hoppas detta hjälper.

Jag tror att hacken är antingen: 1. Vietnamesisk IP, 2. Vietnamesisk app, eller en kombination av båda? OCKSÅ, tänk på att Tinder är en platsbaserad app, så det kan ha att göra med GPS-positionen.