Hulu uppdaterade avsnitten till att de går ut om 13 dagar, vilket är den 10 september. Vet du vilken plattform Bones kommer att ligga på efter det? Jag kunde inte hitta några nyheter om det när jag googlade.
Blä. Well, det här är dumt.
Speciellt för någon som har Bones som en tröstande show 98 % av tiden.
Jag har Disney+ bundlat med något annat och använder det aldrig förutom när jag får en dos nostalgi och tittar på halva filmen.
Jag kan se att folk har sagt att Hulu uppdaterar och säger att det kommer att finnas kvar, yay för OP. Plus många streamingalternativ. Jag kan inte vara utan min Bones så jag har investerat i DVD-boxar och en DVD-spelare så att jag aldrig är utan. Jag streamar fortfarande eftersom det är lättare, men jag har min pålitliga backup plus alla borttagna scener och extramaterial. Jag behöver faktiskt skaffa ett till set med DVD:er så att jag aldrig blir utan om de här skadas .
För er med kabel… det går varje tisdag på BBC America.
Kommenterar av samma anledning! Jag började precis om att titta på Bones igår för första gången sedan det tog slut, och jag såg precis ‘Går ut om 13 dagar’ på avsnitten
Jag ser kommentaren om Disney+ och tror att det stämmer baserat på Disney som äger Bones via Fox. Så att det troligen kommer att ligga där. Jag har läst att Disney+ så småningom kommer att isolera allt sitt ‘ägda’ innehåll och nätverk till bara deras streamingtjänst kanske redan 2024. (Jag har bara läst det, kan vara falskt, men det verkar rimligt att det är sant.)
Jag har personligen försökt undvika Disney+ så jag hoppas att det finns en annan legitim streamingtjänst som kommer att visa det. Men med Disney… Tveksam lol.
Det här hände förra året också men det försvann aldrig! Det betyder bara att Hulu måste förnya sitt avtal. Förhoppningsvis gör de det snart och det försvinner inte den här gången
Blä men om det är på Disney+, då jäklar!!! Jag är så ledsen att se det försvinna från Hulu.
Disney+ Hotstar.
Det är där jag tittar på det.
Det finns på Disney+ i Portugal, har sett om det.
Du kan titta gratis på Amazon Video.
Jag är i Kanada och tittar på Amazon Prime.
Freevee och Roku-kanalen.
Det finns på Amazon Prime.
Jag använder en VPN och det finns på kanadiska och brittiska Disney+.
Jag har tittat hela serien från början till slut på Freevee. Kort reklam, men det var gratis .
Freevee-appen! Den har hela serien just nu!
Det kan flytta till Disney+ men det är inte samma för alla länder.