hej jag är en student som nyligen kom till egypten och jag gillar spel, ett problem jag har är att jag knappt kan prata i röst i spelen eftersom det är förbjudet av någon anledning, min vän tipsade mig om att använda en vpn men jag swar att jag känner som om jag har försökt varenda vpn där ute, de slutar antingen att fungera efter 2 minuter eller inte fungerar alls, den enda vpn som fungerade för mig i månader är Cloudflare men plötsligt slutade den fungera, jag testade Turbo VPN, Proton VPN, Psiphon VPN, Express VPN, Windscribe VPN, Atlas VPN, Planet VPN, AVG vpn, och flera vpn i microsoft store. allt jag vill är att kunna kommunicera med mina vänner i lugn och ro . finns det några bra vpn där ute som jag inte har använt än eller finns det något annat sätt att undvika att använda en vpn överhuvudtaget? (ja jag använder discord men jag kan inte lägga till varje lagkamrat på discord för det är helt enkelt inte ett sätt att spela alls
)
ExpressVPN fungerar definitivt och är mycket pålitligt. Använder det i över ett år nu
prova paladin VPN från microsoft butiken eller secure VPN för telefoner jag ger dig länkar till båda
the mobile secure VPN har 3 gratis länder och med annonser, jag vet att det suger men det fungerar åtminstone
å andra sidan PC-paladin VPN har många länder och de är alla gratis utan annonser, det är perfekt men det tar 20 till 30 sekunder att ansluta
Mullvad VPN eller TorBrowser eller TunnelBlick är de enda äkta VPN:erna, allt annat är en bluff och inte privat alls, du kan också ladda ner Snowflake webbläsartillägget för Windows eller Orbot-programvaran på en Mac för att dölja din IP och trafik