hej jag är en student som nyligen kom till egypten och jag gillar spel, ett problem jag har är att jag knappt kan prata i röst i spelen eftersom det är förbjudet av någon anledning, min vän tipsade mig om att använda en vpn men jag swar att jag känner som om jag har försökt varenda vpn där ute, de slutar antingen att fungera efter 2 minuter eller inte fungerar alls, den enda vpn som fungerade för mig i månader är Cloudflare men plötsligt slutade den fungera, jag testade Turbo VPN, Proton VPN, Psiphon VPN, Express VPN, Windscribe VPN, Atlas VPN, Planet VPN, AVG vpn, och flera vpn i microsoft store. allt jag vill är att kunna kommunicera med mina vänner i lugn och ro . finns det några bra vpn där ute som jag inte har använt än eller finns det något annat sätt att undvika att använda en vpn överhuvudtaget? (ja jag använder discord men jag kan inte lägga till varje lagkamrat på discord för det är helt enkelt inte ett sätt att spela alls
)
ExpressVPN fungerar definitivt och är mycket pålitligt. Använder det i över ett år nu
prova paladin VPN från microsoft butiken eller secure VPN för telefoner jag ger dig länkar till båda
the mobile secure VPN har 3 gratis länder och med annonser, jag vet att det suger men det fungerar åtminstone
å andra sidan PC-paladin VPN har många länder och de är alla gratis utan annonser, det är perfekt men det tar 20 till 30 sekunder att ansluta
Mullvad VPN eller TorBrowser eller TunnelBlick är de enda äkta VPN:erna, allt annat är en bluff och inte privat alls, du kan också ladda ner Snowflake webbläsartillägget för Windows eller Orbot-programvaran på en Mac för att dölja din IP och trafik
Jag använder också Cloudflare och den slutade också fungera för mig för ett par dagar sedan, efter att ha undersökt lite såg jag ett äldre inlägg om några individer i Indien som också hade samma problem, det visade sig att vissa ISPs kan sluta stödja det, jag vet inte om det är samma situation här, jag hoppas det inte men det kan vara det eftersom ISPs i egypten tydligen skulle göra vad som helst för att irritera oss
Redigering: bara nämna att igår, helt plötsligt, fungerade den bra i ett par timmar, men den är ganska inkonsekvent
ExpressVPN är mycket bra och pålitlig. Dessutom är abonnemangsavgiften ganska bra: 240EGP/mån eller 1800EGP/år om du betalar med Google Play.
Jag använde ExpressVPN i nästan ett år och den fungerade alltid bra, jag till och med använde den för att komma åt kryptovalutasplattformar och hade inga problem med den.
Är det spelet Valorant?
Jag kan hjälpa dig om det är Valo
Konstigt, express VPN fungerar bra för mig.
Windscribe fungerar för mig med stealth-alternativet, och det gav mig ungefär 10 GB, vilket är tillräckligt för spel i en månad, och abonnemanget kostar cirka 3 dollar eller 100 EGP för obegränsat, och expressVPN fungerade för mig för några månader sedan, men jag avslutade prenumerationen eftersom jag egentligen inte behöver en VPN.