(Behöver hjälp) Rekommendera en VPN för att kringgå censur

Snälla rekommendera en VPN som jag kan använda på en router för att kringgå censur och som kostar mindre än $4/mån (utan att räkna med rabatkoder i Black Friday)

Windscribe built-a-plan kostar $3 i månaden, du kan generera OpenVPN och WireGuard-konfigurationer att ladda på din router. Ingen långsiktig åtagning behövs, men du får bara välja två utgångsplatser. Om du vill byta till andra platser kan du avbryta planen mitt i månaden, få en proportional återbetalning, och betala skillnaden för en hel månad i de nya platserna.

Shock VPN kostar $3 i månaden med tillgång till alla deras platser, men de har bara 14, och endast WireGuard-konfiguration stöds. Precis som Windscribe krävs ingen långsiktig åtagning.

Jag är inte säker på att jag kan hjälpa dig med mindre än $4, men ett år av NirdVPN skulle kosta mindre än $6 i månaden om det köps årligen. De har ett stort antal servrar och är ett no-log-företag. Alltid högt värderade för deras säkerhetsprotokoll.

Antar att din censur helt enkelt är DNS-förgiftning, du kan enkelt kringgå det genom att ändra DNS-inställningarna i din router från Auto till 1.1.1.1 och 8.8.8.8.