Behöver ett VPN som funkar

hej jag är en student som nyligen kom till Egypten och jag gillar gaming, ett problem jag har är att jag knappt kan ha röstchat i spel eftersom det är förbjudet av någon anledning. min vän tipsade om att använda VPN men jag swears att jag har försökt varje VPN där ute, de slutar funka efter 2 minuter eller funkar inte alls. den enda VPN som funkat för mig i månader är Cloudflare men plötsligt slutade den funka, jag testade Turbo VPN, Proton VPN, Psiphon VPN, Express VPN, Windscribe VPN, Atlas VPN, Planet VPN, AVG vpn och flera VPN i Microsoft Store. allt jag vill är att kunna prata med mina vänner i lugn och ro :cry:. finns det några bra VPN där ute som jag inte har testat än eller finns det något annat sätt att undvika att använda VPN överhuvudtaget? (ja, jag använder Discord men jag kan inte lägga till varje teammedlem på Discord för det är ju inte ett sätt att spela alls :confused: )

ExpressVPN fungerar definitivt och är mycket pålitligt. Jag har använt det i över ett år nu

prova Paladin VPN från Microsoft Store eller secure VPN för telefoner. Jag ger dig länkar till båda

1-paladin VPN

2-secure VPN

den mobila secure VPN har 3 gratis länder och med annonser, jag vet att det suger men åtminstone funkar det

å andra sidan har PC-paladin VPN många länder och alla är gratis utan annonser, det är perfekt men det tar 20 till 30 sekunder att koppla upp sig

Mullvad VPN eller TorBrowser eller TunnelBlick är de enda riktiga VPN:erna, allt annat är bluff och inte privat alls, du kan också ladda ner Snowflake-webbläsartillägget för Windows eller Orbot-programvaran för Mac för att dölja din IP och trafik