Behöver ett VPN som funkar

hej jag är en student som nyligen kom till Egypten och jag gillar gaming, ett problem jag har är att jag knappt kan ha röstchat i spel eftersom det är förbjudet av någon anledning. min vän tipsade om att använda VPN men jag swears att jag har försökt varje VPN där ute, de slutar funka efter 2 minuter eller funkar inte alls. den enda VPN som funkat för mig i månader är Cloudflare men plötsligt slutade den funka, jag testade Turbo VPN, Proton VPN, Psiphon VPN, Express VPN, Windscribe VPN, Atlas VPN, Planet VPN, AVG vpn och flera VPN i Microsoft Store. allt jag vill är att kunna prata med mina vänner i lugn och ro :cry:. finns det några bra VPN där ute som jag inte har testat än eller finns det något annat sätt att undvika att använda VPN överhuvudtaget? (ja, jag använder Discord men jag kan inte lägga till varje teammedlem på Discord för det är ju inte ett sätt att spela alls :confused: )

ExpressVPN fungerar definitivt och är mycket pålitligt. Jag har använt det i över ett år nu

prova Paladin VPN från Microsoft Store eller secure VPN för telefoner. Jag ger dig länkar till båda

1-paladin VPN

2-secure VPN

den mobila secure VPN har 3 gratis länder och med annonser, jag vet att det suger men åtminstone funkar det

å andra sidan har PC-paladin VPN många länder och alla är gratis utan annonser, det är perfekt men det tar 20 till 30 sekunder att koppla upp sig

Mullvad VPN eller TorBrowser eller TunnelBlick är de enda riktiga VPN:erna, allt annat är bluff och inte privat alls, du kan också ladda ner Snowflake-webbläsartillägget för Windows eller Orbot-programvaran för Mac för att dölja din IP och trafik

Jag använder också Cloudflare och det slutade också fungera för mig för några dagar sedan, efter att ha undersökt lite såg jag en äldre tråd med några personer i Indien som också hade samma problem, det visade sig att vissa ISPs kan sluta stötta det. Jag vet inte om det är samma situation här, jag hoppas det inte men det kan vara det eftersom ISPs i Egypten tydligen kommer att göra vad som helst för att irritera oss.

Redigering: bara nämna att igår fungerade det perfekt i ett par timmar, men det är ganska inkonsekvent

ExpressVPN är mycket bra och pålitligt. Plus, prenumerationsavgiften är ganska bra: 240EGP/månad eller 1800EGP/år om du betalar med Google Play.

Jag använde ExpressVPN i nästan ett år och det fungerade varje gång. Jag använde det till att få tillgång till kryptovalutaplattformar och hade inga problem med det.

Är det Valorant spelet?
Jag kan hjälpa till om det är Valo

Konstigt, ExpressVPN fungerar bra för mig.

Windscribe fungerar för mig med stealth-alternativet, och det gav mig omkring 10 GB vilket är tillräckligt för spel i en månad, och prenumerationen kostar ungefär 3 dollar eller 100 LE för obegränsat. ExpressVPN fungerade för mig för några månader sedan, men jag sade upp det eftersom jag inte riktigt behöver VPN.

(1) Mostafa - YouTube kolla denna kanal

Hotspot Shield är bra

Med Valorant finns det detta konstiga trick som slår på din röstkommunikation, men du måste göra det varje gång du loggar in. Om du är intresserad kan jag länka en YouTube-video som förklarar det. (vet inte om det fungerar med andra spel annars)

Windscribe, med “stealth”-protokollet. Jag kan inte komma ihåg om webbplatsen är blockerad eller inte, så det du måste göra är:
1- hämta Windscribe:s webbläsartillägg från Google Chrome-tilläggsbutiken
2- aktivera stealth istället för Wireguard (jag tror att Wireguard är standard)
3- om du vill ha det på skrivbordet, aktivera VPN och gå till deras webbplats och ladda ner
4- aktivera stealth på skrivbordsversionen också

Prova Cloudflare, fungerar för mig

NordVPN är den bästa

Har någon använt Forticlient VPN? Det är min arbets-VPN och jag behöver komma åt den för arbete. Vill vara säker på att jag kan göra mitt jobb!

Jag använder det inte men folk har personligen rekommenderat NordVPN till mig.

Prova Speedify. Du får 2 GB gratis trafik varje månad utan att skapa ett konto. Om det fungerar (Och utifrån erfarenhet fungerar det pålitligt), prenumerera på det. Det är till och med billigare än andra konkurrenter.

Ett annat alternativ är VPN Gate, helt gratis, men här är hake: det blir besvärligt att lista ut vilken VPN-server med bästa ping och anslutning du kan få eftersom du kommer att prova många servrar innan du ens spelar med dina vänner lol.

Om allt annat misslyckas, prova ExitLag.

Jag använder WARP för arbete och det har fungerat utmärkt