Efter att ha sett Red Rooms (jäklar, vilken upprörande mästerverk) fick jag äntligen en ny VPN och det är en härlig sak att ha. Problemet är att jag inte är säker på hur man kollar vilken land som har vad på vilka streamingtjänster.
Vilka appar / webbplatser är bäst för att surfa (likt Just Watch men globalt)? Jag inser att jag kanske redan har kollat in några av dessa, men finns det några som det finaste filmcommunityt på internet skulle rekommendera?
Jag hittade detta för ett tag sedan: Stream With VPN - Discover movies and TV shows not available in your country
Bra sida. Sök efter det du letar efter och den visar vilka streamingtjänster och länder det är tillgängligt i
Justwatch är globalt, om du klickar på en film kan du byta land och se vilka sajter den finns på i till exempel Storbritannien.
Om du har letterboxd pro kan du lägga till varje streamingtjänst i varje land till dina favoriter och filtrera dina watchlists efter tjänst för att se vad som är tillgängligt i olika länder
Jag använder den här för Netflix, vet inte om andra sidor.
Vad jäkla snut downvotade detta?
Uppdatering: Den här webbplatsen är ett måste för alla VPN-användare. Precis vad jag behövde.
Om du är i Wellington, måste jag köpa en drink till dig.
Prenumeration köpt, tack kompis 
Ja, jag hoppades bara att det finns en sida där den skulle lista dina alternativ efter land om det är möjligt.
Hmmm, det kan bli ganska användbart… Tack!