Bästa programvaran för fjärrspel med VPN?

Min stationära PC är mycket kraftfull för spel, men tyvärr är min bärbara dator hemsk och kan nästan inte köra något spel alls. Även 2D-plattformsspel låser sig på den. Lösningen jag har hittat är fjärrspel, men tyvärr är mitt hem i ett collegerum, så jag är tvungen att använda VPN (eller LAN-tunneling eller virtuell LAN. Jag är inte säker på vad rätt term är)

Känner någon till vilken programvara som är bäst för denna situation? Jag har försökt

• Evolve med Steam in-house streaming. Mycket krångligt att ställa in och gör mer lag än Hamachi
  • Hamachi med Steam in-house streaming. Jag använder denna just nu, men samband blir instabil efter ett tag och bildkvaliteten är ganska dålig
  • Moonlight. Både Chrome-tillägget och Java-versionen har mer input-lag än Hamachi, men bildkvaliteten är mycket bättre

https://www.reddit.com/r/cloudygamer/ kanske har några tips

Hej, Phillip här från Speedify, det verkar som att vår tjänst är precis vad du behöver. Speedify är ett säkert VPN som inte loggar din surfaktivitet medan du använder tjänsten så att din integritet är skyddad. Det unika med Speedify är att det kan använda bandbredan från flera anslutningar för att förbättra internethastigheten på din dator. Dessutom har Speedify ett Redundansläge som skickar datapaket via alla anslutningar, vilket minskar paketförlust och ping – båda funktionerna är perfekta för streaming och spel. Om du vill prova oss har vi en gratis gigabyte tillgänglig för alla användare varje månad.