Bästa förnyelseserbjudandet?

Jag fick precis mitt automatiska förnyelsemail - 99 dollar för 12 månader, med 18 extra månader gratis. Jag ser också ett erbjudande för NordVPN 3-årsabonnemang på rea för 99,99 dollar på MicroCenter. Det verkar bättre än e-posterbjudandet. Mitt ursprungliga (tredjepartsrabatt) erbjudande var 36 månader för totalt 43 dollar efter rabatten. Känner någon till några aktuella erbjudanden som är bättre än MicroCenters 99,99 dollar för 36 månader? Kan jag bara köpa 3-årsabonnemanget på MicroCenter och lägga till det på mitt nuvarande abonnemang? Jag har varit nöjd med Nord de senaste tre åren, men de bästa erbjudandena jag ser är fortfarande nästan tre gånger så dyra som mitt ursprungliga avtal. Förslag?

Du kan prova topcashback-sidan, den ger 81% cashback för nya kunder, men det tar mycket tid.

Jag är också nyfiken på det här. 2,75 dollar i månaden verkar vara ett av de bättre erbjudandena jag sett. Det största problemet med att få ett svar på detta är att Nord betalar så många innehållsskapare och andra sidor för att pusha “erbjudanden” som inte är riktiga erbjudanden. Marknaden är full av desinformation överallt.

Fick du ditt nuvarande erbjudande innan ditt nuvarande abonnemang gick ut? Min senaste förnyelse från Nord var SJUK efter att jag lät det löpa ut några dagar. Det var för ungefär tre år sedan men jag fick det ner till låga 2 dollar i månaden. Mitt abonnemang förfaller i november och jag planerar att prova detta igen.

Tack, men jag tänker hålla mig till MicroCenter. De är en auktoriserad återförsäljare och har det bästa aktuella 3-årserbjudandet utan att behöva gå via rabattsystemet.

Jag använde precis TCB, hur lång tid tar det vanligtvis innan det syns på kontot?

Ja, förnyelseerbjudandet via e-post kom som en 30-dagars varning. Jag kontaktade Nord-support idag och fick veta att de inte kan erbjuda 3-årserbjudanden längre, deras bästa är 2 år (+3 månader) för 83,43 dollar. Rea på MicroCenter verkar vara det bästa jag kunnat hitta: 3 år för 99,99 dollar. MicroCenter är en auktoriserad återförsäljare, jag kan köpa det där och få det lagt till mitt konto.

Jag har använt det för Surfshark och det tog 3 månader för det att dyka upp i Paypal.

MicroCenter

Du måste köpa NordVPN-kortet personligen, du kan inte bara köpa det online och få nedladdningskoden. Så om du letar efter ett erbjudande och inte bor nära ett MicroCenter, hitta en kompis som gör det.

Ah, men när jag tittar på senaste transaktionerna är det inte där än, men det har bara gått ca 30 minuter. Det spårade dock klicket.

Jag har ett nära mig, tack.

Vänta 24 timmar, om det fortfarande inte dyker upp kontakta kundservice för TCB.

Det dök upp efter en timme :partying_face: