Aydan och företag är fullständiga bluffar.
“bUt tHeY pLaY 8+ hOuRs a DaY!” Gå härifrån, jag har testat den här teorin själv, spelat flera dagar där jag spelar 8 timmar bara för att se om jag får enkla lobbyer och har inte haft ens ett silverlobby sedan den här sbmm-webbplatsen kom ut. De manipulerar systemet och idioter faller för det.
När kommer folk att fatta det? Dessa topprestreamers har skaparkonton. De har inte samma version av spelet som resten av oss. Jag tvivlar på att de ens inser det själva, det är troligt att det är skrivet i koden för skapare så att de har mindre hårda SBMM. Lättare lobbyer = bättre innehåll. Bättre innehåll = bättre PR. Bättre PR = fler spelare. Fler spelare = fler mikrotransaktioner
Även om de använder VPN, är du förvånad? De är där ute och får sina pengar. De skiter i det eftersom de får betalt löjligt mycket för att spela. Activision skiter i det eftersom de tjänar löjligt mycket och behöver inte ens lägga in ett antitjävlarprogram, folk spelar fortfarande deras spel oavsett det är infekterat med incels och jungfrur som använder engine owning. Det är skrattretande.
Vem mer är trött på att se dessa stora YouTubers ta ära för att helt manipulera systemet? Dessa killar är fullständiga bluffar och ärligt talat är detta lika äckligt som att floppa i NBA. Kolla in länken om du vill se själv.