Att ladda ner TikTok

Hej allihopa, jag behöver lite hjälp. Jag bor i USA och raderade TikTok eftersom jag trodde att vi inte skulle få tillbaka det. Nu är jag rädd att jag lider av allvarliga abstinensbesvär utan det. Tydligen fungerar det igen, men det finns inte längre i appbutiken. Jag laddade ner en VPN och det hjälpte inte. Någon som vet hur jag kan ladda ner det?

Jag raderade det också och vill bara veta om jag kan ladda ner det igen vid något tillfälle eller om blockereringen av förbudet bara gäller appåtkomst. Hör av dig om du löser det

Logga in via webbläsaren och gå till ditt konto profilsinställningar. Under sekretess, navigera till begäran om att ladda ner dina data.

Ett fönster visas med en länk för att installera om appen, och det bör lösa problemet.

https://www.reddit.com/r/Tiktokhelp/s/DCwsprIgro

Försöker lista ut hur man kommer förbi TikTok-förbudssidan? Tutorial i vår subs discord Media Maxxing

Kom ihåg att detta är en community-driven subreddit och inlägg från unga konton (<1 dagar) eller konton med låg karma kan tas bort. Vi har inget officiellt samarbete med TikTok.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Jag kunde ladda ner det igen på Android i USA! Jag använde min VPN (Jag har Windscribe) och ställde den till Toronto. Sedan skapade jag ett nytt Google-e-postkonto medan min internet var “canadensiskt” (jag behövde inte ange någon adress eller telefonnummer). Därefter lade jag till mitt nya kanadensiska e-postkonto som ett Google-konto på min telefons Google Play. Efter det var nyckeln att ladda ner TikTok-appen från den kanadensiska Google Play-butiken (med det nya e-postkontot) med VPN:en fortfarande på Toronto och med min telefon i flygplansläge. Började jag först att ladda ner den från den kanadensiska Google Play-butiken med bara VPN men det fungerade inte. När jag bytte till flygplansläge + VPN laddades den ner direkt!