Att använda VPN är begränsat i Nederländerna

Att använda VPN är begränsat i Nederländerna

Hej /u/Sam_Emmers!

Om ditt inlägg är en skärmdump av en ChatGPT-konversation, svara då på detta meddelande med konversationslänken eller prompten.

Om ditt inlägg är ett DALL-E 3 bildinlägg, svara med prompten som användes för att skapa denna bild.

Överväg att gå med i vår allmänna Discord-server! Vi har gratis bots med GPT-4 (med syn), bildgeneratorer och mer!

:robot:

Obs: För alla ChatGPT-relaterade frågor, maila [email protected]

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

ja, jag fick också felmeddelandet med VPN, det är förmodligen på grund av VPN, koppla ner VPN och anslut igen, då får du en annan VPN-server och det borde fungera igen

Vilken VPN använde du? Express VPN med en anslutning till någon amerikansk server fungerar utmärkt för mig.

Intressant eftersom många är tillåtna

Jag är inte Oranje men har samma info.

Sedan imorse, samma sak från Spanien med AdGuard VPN som använder UK som destination. Använder US, fungerar inte längre avancerad röstläge.

Hindrar de VPN-åtkomst till det avancerade röstläget?

Jag bor i norra Tyskland och Proton VPN fungerar perfekt med ProtonVPN men jag hörde från en vän i Rhenlandet att han har problem med ProtonVPN och ChatGPT. Kanske är det en fråga om dina VPN-inställningar?

Tyskland till Nederländerna fungerar perfekt för mig.

Samma. Jag bor inte i NL men jag använder slumpmässiga NordVPN-servrar hela tiden utan problem.

Jag använder det också (i Tyskland). Haft problem de senaste veckorna, började med o1-uppdateringen

Samma i Storbritannien, men med en annan VPN. Det är dock konstigt nog så att jag sedan igår kväll plötsligt har det uppgraderat utan VPN. (Betalande användare).