Arc-sökning « Browse for Me » fungerar inte med VPN på iOS

Hej alla! Jag försöker använda Arc-sökning, och särskilt funktionen « Browse for Me » på iOS.

Jag märkte att varje gång jag slår på min VPN (protonVPN) får jag detta meddelande ovan…

Har någon annan samma problem? Så vitt jag minns hade jag aldrig detta problem tidigare.

Denna subreddit är inte knuten till The Browser Company of New York (TBC), så att rapportera buggar här kan vara ineffektivt. Buggar som delas via denna kanal kan gå obemärkta förbi eller inte besvaras av företaget, eftersom de inte kan spåra problem på dessa platser. För att ditt buggrapport ska bli uppmärksammat av teamet och eventuellt åtgärdas, använd företagets officiella feedbackkanaler för att undvika missförstånd eller förvirring. Ge teamet en detaljerad beskrivning av din upplevelse och stegen för att återskapa problemet.

Du kan göra detta genom att gå till “Kontakta teamet”-sidan genom att trycka på ^-knappen, navigera till Inställningar och välja ‘Kontakta teamet’. Detta är det enda sättet för teamet att få en notifiering om ditt buggrapport. Om, av någon anledning, Arc inte startar eller inte kan komma åt internet, skicka in ditt ärende på https://resources.arc.net/hc/en-us/requests/new med en annan webbläsare.

Om du redan har skickat in ditt buggrapport och väntat mer än en vecka, överväg att skicka in det igen med en ökad Prioritet-etikett. Gör det endast om problemet hindrar dig från att använda Arc.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller problem.

Varför använder alla << >>?’

Jag skulle vara nyfiken på vilken VPN du faktiskt använder eftersom det verkar fungera bra när jag försöker med Mullvad VPN.

Var hade du anslutit din VPN? Jag testade från en fransk server med Proton VPN, det fungerade.

Menar du varför alla använder dubbla citattecken?

Det ser ut som en pil åt vänster och höger nu “ ett citattecken

Det är bara franska citattecken: French Quotation Mark ( « » ) - Punctuation | Ultius

Hej, vi använder dem också på ryska!