[Arbete] Metod för att ladda ner appar på IOS 13 och senare

Jag har inte sett att detta har lagts upp här, så jag ber om ursäkt om denna metod redan är känd, vill bara dela vad som fungerade för mig.

1. Stäng av plats tjänster. (inställningar, sök, plats)
  2. Stäng av mobildata.
  3. Anslut till wifi.
  4. Öppna appbutiken.
  5. Navigera till appen du vill ladda ner eller uppdatera.
  6. Slå på VPN.
  7. Klicka på Hämta/ Uppdatera.
    Det kan ta några försök men det kommer att fungera till slut, beroende på din wifi:s hastighet.
  8. När nedladdningen startar (cirkel med stoppknapp visas), växla tillbaka till mobildata och stäng av VPN, slå på plats igen.

Hoppas detta hjälper :blush:

Vad gör jag om jag inte har VPN?

Det funkade inte för mig och det står hela tiden att det inte är tillgängligt i mitt land.

Använd en gratis VPN-server som denna och applicera den i iPhone-inställningarna, därifrån kan du installera Psiphon (gratis VPN-appen) från appbutiken, vilket jag starkt rekommenderar.

Hej, du behöver bara fortsätta klicka på nedladdningsknappen med VPN aktiverat (det spelar ingen roll om det är wifi eller mobildata nu sedan 2022) tills den frågar efter ditt Apple-ID-lösenord eller Touch ID/Face ID. Det kan ta ett par försök men det händer. När nedladdningen startar, pausa den från hemskärmen och stäng av VPN, fortsätt sedan nedladdningen som vanligt. Håll plats tjänster avstängt för appbutiken hela tiden.
Förlåt att jag inte har uppdaterat detta inlägg sedan :sweat_smile:

r/Sudan kräver nu att användarkonton är minst 1 vecka gamla med minst 10 karma för att kunna posta

Jag är en bot, och detta automatiska åtgärd utfördes. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.