Är det någon som lyckats titta på Youtube TV eller HBO Max i Korea?

Jag vet inte hur mycket längre jag kan vänta på att Youtube TV ska bli tillgängligt i Sydkorea. Jag avskyr koreanska tv-program, undertexter som berättar när jag ska skratta ㅋㅋㅋ, koreanska reklamer och glorifieringen av allt som är cute-sy.

Med det sagt, känner någon till ett sätt att titta på Youtube TV eller HBO Max i Korea? En enkel VPN räcker inte… Jag har redan en och Youtube TV kan ta bort den enkelt.. letar efter tekniska svar folk.

Jag har Nord VPN och kan titta på HBO Max. Även om jag ser annonser för Paramount+ och HBO Max-shower via TVing/WAVVE.

Jag använder Nord-appen på en Amazon Fire Stick och har aldrig haft problem med HBO Max. Fire Stick är en enkel lösning eftersom allt fungerar som en app och den har sin egen fjärrkontroll.

Jag använder min laptop eller PC. En av anledningarna till att jag vägrar köpa en smart-TV är den du nämnde.

Jag använder en projektor, mindre, lätt att gömma när den inte används, kan ta den var som helst. Plus billigare och bildkvaliteten är densamma.

Inte det du vill höra men om du inte är villig att pilla med din TV, är det inte en lätt lösning.

Många här nämner NordVPN. FWIW, jag hade NordVPN när jag kom till Korea och Disney+ fungerade inte med den. Jag gick över till att använda ExpressVPN istället.

Jag betalar bara för grå marknads-iptv. Har live-tv för alla stora regioner och VOD för bokstavligen allt.