Jag använder VPN-metoden för att spela i USA men det går väldigt dåligt, med mycket latens, går inte att förbättra, jag använder Wi-Fi 300mbps, jag anmälde mig till betan i Brasilien men via förhandsgranskningsappen måste jag alltid ha VPN aktiverat, det fungerar fruktansvärt.
Du kan sluta använda VPN efter landkontrollen (i Android-appen, vänta tills play-knappen lyser), då bör du få en mycket bättre upplevelse. Ändå skulle jag inte rekommendera att koppla till USA, du är för långt bort, för tillfället skulle jag stanna kvar vid förhandsgranskningen, den fullständiga versionen bör lanseras i Brasilien i slutet av året.
Jag antar att det kommer att fungera bättre när tjänsten officiellt släpps i Brasilien, sade Microsoft att det kommer att ske i år.
Flytta till ett annat land.
Faktum är att jag alltid gör det att koppla ifrån VPN i Game Pass-appen och det är fortfarande outhärdligt. Jag upprepar samma process i förhandsgransknings-appen, men då kopplas appen bort.
Ja, tyvärr tror jag inte att det kommer att gå att spela från såhär långt bort, du kan spela förhandsgranskningen med VPN på, men det måste vara ett mycket stabilt VPN. Så gör jag med Stadia.
Du behöver ett sätt att testa anslutningen med VPN på, ping bör vara max 50 ms, paketförlust max 1,0 men helst 0, detta påverkar hackning.